February 12, 2003
z0lid wrote: Arn håller med mig till 100%.
dom sa tilloch med saker som dom tyckte jag skulle få ersättning för som jag inte ens tänkt på!
tex försäkrig på bilen under tiden den stått där.
så jag känner mg ganska säker på att det kommer sluta bra.
Klart ARN håller med, men vad säger verkstaden? Är de skyldiga att följa ARN's beslut? Hoppas det slutar lyckligt bara.
November 4, 2002
z0lid wrote: Arn håller med mig till 100%.
dom sa tilloch med saker som dom tyckte jag skulle få ersättning för som jag inte ens tänkt på!
tex försäkrig på bilen under tiden den stått där.
så jag känner mg ganska säker på att det kommer sluta bra.
Bra, men säg ingenting förhastat till Svenska bil ifall du ska dit. Det kommer bara att vändas emot dig. Du ska gå till platschefen/VDn och diskutera med han, börja inte med nån verkstadschef eller nåt. Dem har inte lika mycket bestämmande rätt.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
November 4, 2002
AMD_RULEZ wrote:
Klart ARN håller med, men vad säger verkstaden? Är de skyldiga att följa ARN's beslut? Hoppas det slutar lyckligt bara.
Nej dem är inte skyldiga. För mig förefaller det inte otroligt att svenska bil redan har anmälningar från ARN på sig. Men det är praxis att alla företagare skall följa ARN's beslut. Tyvärr följer inte alla dem.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
February 12, 2003
GeneSiS wrote: [quote=AMD_RULEZ] Klart ARN håller med, men vad säger verkstaden? Är de skyldiga att följa ARN's beslut? Hoppas det slutar lyckligt bara.
Nej dem är inte skyldiga. För mig förefaller det inte otroligt att svenska bil redan har anmälningar från ARN på sig. Men det är praxis att alla företagare skall följa ARN's beslut. Tyvärr följer inte alla dem.
Jo, det har man hört... Dataprince...;)
Nej, men vi håller oss till topic (säger jag...), och hoppas fortfarande på att de kör efter ARN's beslut...
November 4, 2002
Sebbe wrote: Blir ingen opel med andra ord när man köper bil...
Dra inte alla över en kam. Det är precis så nazister, facsister, rasister, feminister mm. resonerar. Så vill du väl inte vara?
Om man skulle gå efter hur populära verkstäderna är så skulle VW verkligen inte ha en enda kund. Men det har dom. (konstigt nog). Det är inte Opels fel att en verkstad beter sig dåligt.
June 19, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Callister]Opel och Saab e ju förövrigt de värsta gubbilarna någonsin. :bgrin:
Calibra är inte rå-gubbig som saab 9-5, eller liknande...
Nej den är ju inte det. 😀
Btw så är det en Saab 9-5 2.0t -04 jag lånat så man känner ju sig som mer eller mindre än gubbe! :bgrin:
February 10, 2004
z0lid wrote: [quote=Combat]Nja.. vet inte om det är en sån bra ide.. tror att ajg kommer ligga rätt så risigt till då jag kallade alla där för "åsnor" 😛
Edit: opps! glömde citera.. ska vara citerat från inlägg: "funderar på att skicka in detta till svenska bil... "
Med respekt för att du jobbar på en saab/opel verkstad så skiter jag i det!
dom kommer endå få höra ett och annat när jag åker dit efter jobbet idag!
Huh? jag jobbar med bilar? jasså det visste jag inte.. det kanske är därför det är svårt för mig att sälja datorprylar.. (mins jag inte helt fel så jobbar jag nog som säljare innom data :P)
July 27, 2002
snyde wrote: [quote=GeneSiS]Dra inte alla över en kam. Det är precis så nazister, facsister, rasister, feminister mm. resonerar. Så vill du väl inte vara?
Har du kalsonger på dig, din j**el? Du kan ge dig fan på att både nazister och kommunister har det, nazikommunistjävel! 🙄
:negativ:
June 3, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]Opel är skit...
[Image Can Not Be Found]
Va i helv.. är det jag ser?!
Sulan klangkar ner på opel/saab?
Köp en saab ochdu har en halv opel heter det ju så jag är mäkta förvånad.
Tyvärr måste man vara lite händig i dagsläget.
Då alla bilreperationer kostar flis. 😡
Så det var tur att du inte åkte BMW eller Mercendes.
2 Guest(s)