September 27, 2005
Tjo!
Tänkte bara informera om att det nu är det final i Svenska popcupen i P3! Gå in och lägg er röst -->LÄNK
Finalen står mellan KENT och Lars Winnerbäck och för tillfället leder Larsa knappt. Så alla KENT fans in och rösta 😛
[Image Can Not Be Found]
vs.
March 6, 2004
Malkovic wrote: [quote=Casy]Kent fick min röst iaf. Tycker han gör sköna låtar. Och angående Sahara Hotnights så har dom inte lika bra sångröster som Kent.
Vadå han? Är väl ingen i det bandet som heter Kent eller?:)
Det vet jag inte. Har bara hört honom på radion ett antal gånger.
Synd att det inte fanns någon bra artist/grupp att rösta på, jag reserverar mej i det här fallet.
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2007
Casy wrote: [quote=Malkovic][quote=Casy]Kent fick min röst iaf. Tycker han gör sköna låtar. Och angående Sahara Hotnights så har dom inte lika bra sångröster som Kent.
Vadå han? Är väl ingen i det bandet som heter Kent eller?:)
Det vet jag inte. Har bara hört honom på radion ett antal gånger.
Kent är ett band med flera medlemmar. Ingen enskild person.
ONT! röstade på Lasse inte för att han är så bra, hatar bara Kent.
September 27, 2005
Oj vilket utbrett kent hat det verkar finnas... Men att de är ett sådant band man antingen hatar eller älskar var ju ingen nyhet 😛
Tycker iaf att det var en snyggt gjord cup med artister som liknande varandra första rundan för att sedan skilja sig mer och mer.
Tycker också det är ganska representativt för den svenska musiksmaken att kent och winnerbäck är i topp. De har båda denhär jantelagsvemodigheten (woohoo uppfunnit nytt ord) som är ganska typisk för sverige.
September 27, 2005
ojdå wrote: Oj vilket utbrett kent hat det verkar finnas... Men att de är ett sådant band man antingen hatar eller älskar var ju ingen nyhet 😛
Trodde bara det var fler som inte brydde sig eller lyssnade... jag menar gillar man inte ett band, hur svårt är det? Lyssna inte på dem då! 😛
Å andra siden hatar jag ju personligen dansband så lite förståelse får jag väll ha ](*,)
EDIT: Vill bara tala om att sedan jag startat denna tråd har kent gått om och leder nu! 😀 tar åt mig 100% av äran och räknar med privata tackbrev från kent :bgrin:
2 Guest(s)