December 15, 2002
Shinji wrote: <--- 170 cm & ~50 kg = 17 BMI 😮 Iofs äter jag väldigt oregelbundet. Skippar alltid frukosten och hoppar ofta över lunchen. Vägde typ 55 kg för ca två månader sedan hehe...
Fan alltså... snacka om att misshandla kroppen 😉
oj då.... 😀 om detta inte vore ett datorforum, så skulle jag tro att du var tjej, eftersom du väger/vägde så lite 🙂 men du är väll förmodligen bara en ganska smal kille....
February 22, 2003
Den som kan se sina revben är ej fet... 😮
lr vad vet jag
Jag vill bli längre! 😡 jag är bara 180cm o väger 60KG
jag vägde mig för 2 minuter sen..jag har tydligen gått ner ett par kilo under dom senaste månaderna... måste fan ta o bygga upp mina muskler jag tar bara 35KG på skivstång raka armar :cy:
EDIT: fast marklyft är jag bra på lyfte en kompis som låg ner han väger 60 skulle kunna ta mer tror jag(ni kanske tycker det låter lite men jag tränar aldrig)
July 27, 2002
Jerry wrote: Precis. Jag äter inte fet mat, men för oregelbundet och lite. Lägg till att jag inte tränar regelbundet och man får en inte alltför bra kombination.
Precis som jag skrev, du äter oregelbundet och och kroppen vet inte när den får käk och den tar emot så mycket fett den kan när du äter. 🙂
August 19, 2001
BelGarath wrote: Den som kan se sina revben är ej fet... 😮
lr vad vet jag
Jag vill bli längre! 😡 jag är bara 180cm o väger 60KG
jag vägde mig för 2 minuter sen..jag har tydligen gått ner ett par kilo under dom senaste månaderna... måste fan ta o bygga upp mina muskler jag tar bara 35KG på skivstång raka armar :cy:
EDIT: fast marklyft är jag bra på lyfte en kompis som låg ner han väger 60 skulle kunna ta mer tror jag(ni kanske tycker det låter lite men jag tränar aldrig)
Jo 35 kanske inte va så starkt jobbat 😀 Är de med skivstångens tyngd inräknad?
March 5, 2002
Callister wrote: [quote=Hauk]neee det är så jobbigt o pilla med alla dom där jäva tillbehören.
ta en tunnbröd, släng in potatis sallad och rostbiff, voila! MAT.
:blink: nähmen köttbulle mackor e skit gott 😛
ok här kommer min inköps lista ifall jag hade 1 vecka som jag skulle vara själv :
24 Liter cola = ca 100 kr på Willy´s ( 12 liter ca 40 kr + pant )
5 paket köttbullar
5-6 paket tunnbröd
potatis sallad ( den med mild chilli ) :bgrin:
1 kg chilli nötter 🙂
2-3 BIG ONE pizzor ( inga championer :blink: )
Och oändligt med TACOS
nu har jag massa mat men man e inte alltid själv ju. 😀
fan EXAKT likadant som jag tänkte skriva 8) :D:D:D:D:D :bgrin: :eye: 😛 🙂
October 28, 2002
Ni ska veta att BigOne pizzorna inte e lika goda som odens!! 😉
(Tror dom jag tänker på bakas "lokalt" och bara finns lokalt)
Chilli salladen har inte kommit till jämtland än, men köttbullar före rostbiff är ngt som inte går in i mitt huvud!!
fan va billig colan va på willys!! e det burkar? flaskor?? hru mkt pant..?
måste åka till willys nu och kolla kände jag...
July 27, 2002
Hauk wrote: Ni ska veta att BigOne pizzorna inte e lika goda som odens!! 😉
(Tror dom jag tänker på bakas "lokalt" och bara finns lokalt)
Chilli salladen har inte kommit till jämtland än, men köttbullar före rostbiff är ngt som inte går in i mitt huvud!!
fan va billig colan va på willys!! e det burkar? flaskor?? hru mkt pant..?
måste åka till willys nu och kolla kände jag...
det är 6 st 2 liters flaskor för 40 kr sen är det 2 kr pant på varje
allså 52 kr blir det då för 12 liter =)
2 Guest(s)