March 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=skiroy][quote=Delph1]Schweiz nästa offer
//Andreas
Glöm det där med "offer"
Ingen match är vunnen på förhand och minns bara den famösa matchen mot Vitryssland.
Jag tar absolut inget för givet.
Tråkgubbe 😉
//Andreas
Men du får ju räkna in att Skiroy varit med länge och därför varit med om det mesta. Därför kan han absolut inte något förgivet. 😎
May 10, 2002
skiroy wrote: [quote=Delph1]Schweiz nästa offer
//Andreas
Glöm det där med "offer"
Ingen match är vunnen på förhand och minns bara den famösa matchen mot Vitryssland.
Jag tar absolut inget för givet.
Men det känns ju nästan som så det brukar gå när Sverige spelar och det ser ut som en dans på röda rosor från början och sen får man fribiljetten, i det här fallet Schweiz, och så sumpar dom det. Fast man slutar ju inte heja för det
May 10, 2005
Johan Nicklasson wrote: [quote=Black_light]men du...Det är ju TV3, de smyger ju in reklam varsomhelst. Sverige vinner nog förresten. typ 2-1 eller 3-1
min gissning är att dom sätter reklam pauserna så att dom ligger juridiskt-korrekt till ang max antal reklamminutrar / sändningstimma och sen måste det vara ett visst tidsutrymme mellan avbrotten (tror det är 20 min)
sen om dom juridiskareglerna och trekronors spelande inte kan komma överens så blir matchen lidande för att undvika böter och stämmningar... bara en tanke
TV3 sänder från England så de får sända precis hur mycket reklam de vill.
9-1. Wohoo! Hade sett ännu finare ut med 10-1 men man kan inte få allt här i världen 🙂
May 10, 2002
armis wrote: Jag hade satsat en tia på att det skulle bli 10-1. Skapligt irriterad jag blev. Hade ju blivit 120 000kr! Men men 😀
Första gången jag tippade och jag är totalt ointresserad utav ishockey och hade ingen som helst aning om hur matchen skulle bli.
det hade ju varit något
May 10, 2002
Extatic wrote: [quote=skinner]Om ni tänkte på det under OS hockeyn 2002 så var det pauser på 1-2 minuter mitt i matchen fast då hade SVT ingen reklam.
kan det bero på att SVT är en reklamfri kanal? 😉
jag gillar TV3s reklamavbrott mitt i matchen, då kan man lugnt gå över och kolla om det spelar någon schysst musikvideo på VH1 :up:
1 Guest(s)