December 31, 2001
Gueno wrote: [quote=Death On Wings]Likaså allt som inte inehåller "riktiga" instrument.
Så all techno försvinner, plus massa annan skit som finns på absolut dance skivor 😛
Så du lyssnar alltså på dansband?
Är det verkligen så bra det?
Hellre dansband än dance och techno
December 31, 2001
nXsty wrote: [quote=Death On Wings]Likaså allt som inte inehåller "riktiga" instrument.
Så all techno försvinner, plus massa annan skit som finns på absolut dance skivor 😛
Vad är skillnaden på instrument och "riktiga" instrument då?
När jag sa att det ska vara "riktiga" instrument menade jag att det ska vara personer som manövrerar varje grejj så som gitarr, trummor,bas,sax ja vadsomhelst så det inte är någon som knåpat ihop allt på egen hand i en studio.
October 10, 2004
Hur kommer sådana saker ut på internet?
Jag menar, jag hade inte precis varit stolt och så och skickat det till alla vänner, om jag hade stått så inför min webcam..
Gosh, jag hade dött om jag hade varit dem nu. 😕
Samma sak med de slynglarna som sjunger om 042 unit, om några SweCare kommer ihåg dem? 🙄
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=Death On Wings]Likaså allt som inte inehåller "riktiga" instrument.
Så det är bara dansband som använder sig av riktiga instrument nu?
December 31, 2001
Dehman wrote: [quote=Gueno][quote=Death On Wings]Likaså allt som inte inehåller "riktiga" instrument.
Bra Dehman 😀
May 1, 2005
Dehman wrote: [quote=Gueno][quote=Death On Wings]Likaså allt som inte inehåller "riktiga" instrument.
Slipknot också
March 5, 2002
Black_light wrote: [quote=Dehman][quote=Gueno][quote=Death On Wings]Likaså allt som inte inehåller "riktiga" instrument.
Slipknot också
Det är inte mycket verklighet bakom slipknots trumljud.
2 Guest(s)