July 19, 2001
Delph1 wrote: [quote=HELIX][quote=Delph1]
Vem har sagt att gruppen inte är organiserad och har koll för det? De visste säkerligen vad de gjorde.
//Andreas
Betedde sig som fascister?
Japp, och slog knappast på oskyldiga. Idioti hur som helst dock.
//Andreas
Aa, det är väldigt korkat då det drabbar många oskyldiga vilket leder till att de blir ännu mer hatade.
May 29, 2001
Tyckte AFA var helt ok i början när dom endast tog till civil olydnad, men nu verkar det ha gått någon slags trend bland vänsterextrema kretsar att man ska ta till mer och mer våld, detta tyder ju på att anhängarna helt enkelt har blivit yngre/mindre intelligenta.
Skulle tippa på att merparten av våldsverkarna inom AFA och liknande organisationer inte har den minsta aning om vart dom står politiskt, utan använder det som en ursäkt för att få ställa till med en massa skit.
Ett gäng obildade och puckade snorungar helt enkelt.
Man kan ju jämföra med fotbollshuliganer, dom slåss ju för att dom gillar fotboll så mycket, eller hur??
May 15, 2005
Delph1 wrote: [quote=HELIX][quote=Delph1]
Vem har sagt att gruppen inte är organiserad och har koll för det? De visste säkerligen vad de gjorde.
//Andreas
//Andreas
Så man får slå på en nazist lite hur som helst tycker du?
November 10, 2003
L0rden wrote: [quote=Delph1][quote=HELIX][quote=Delph1]
//Andreas
//Andreas
Jag tycker det iaf.
March 14, 2001
r700 wrote: [quote=L0rden][quote=Delph1][quote=HELIX][quote=Delph1]
//Andreas
//Andreas
Jag tycker det iaf.
Ja det tycker jag, helt klart..
July 19, 2001
Snorch wrote: [quote=r700][quote=L0rden][quote=Delph1][quote=HELIX][quote=Delph1]
//Andreas
//Andreas
Jag tycker det iaf.
Ja det tycker jag, helt klart..
Nazister vill gärna slå kommunister. Ert tänkande är knappast långsiktigt.
Huliganer som gillar att slåss dyker upp i alla möjliga kostymer och sammanhang..
Skinnskallar, AFA, Djurrättsaktivister, Hockey/Fotbollssupportrar, you name it..
Same shit, different names..
I grunden så behövs antagligen inga större anledningar, huvudsaken dom får slåss och förstöra..
Det gemensamma är reptilhjärnan som ligger i nivå med en spelgalen orrtupp och en honkatt i mars..
När jag var yngre, så hade vi 2 bröder i grannbyn som mest varje fredag/lördag for på dans och slogs.. När dom inte hittade någon att slåss med, så slogs dom med varandra..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
L0rden wrote: [quote=Delph1][quote=HELIX][quote=Delph1]
//Andreas
//Andreas
Aldrig påstått något sådant. Idioter finns det inom alla falanger, överallt, i den trängsta vrår, spritt på internet, ja överallt. Det som jag retar mig på är oförmågan att kritisera källan och att man inte tänker längre än näsan räcker.
//Andreas
September 12, 2001
Handlingen som sådan är helt förkastlig.
Att AFA stod för denna handling denna gång var inte förvånande men jag undrar vilka som kommer att ta efter med tanke på hur pass många som dillar om lynchmobb hit och dit.
Jag har i flertalet inlägg i detta forum och även andra sett inlägg som handlar om lynchmobbar och medborgargarden som mer eller mindre är förtäckta lynchmobbar.
Jag finner det ytterst intressant att det i ena ögonblicket ska det fördömas och i andra fall ska det vara en handling som nöden kräver.
Dubbelmoral mer eller mindre...
August 1, 2001
r700 wrote: [quote=L0rden][quote=Delph1][quote=HELIX][quote=Delph1]
//Andreas
//Andreas
Jag tycker det iaf.
'
Då accepterar du att jag kommer och misshandlar dig ?
din bror ? din mor? din far? om ni inte tycker likadant som mig så skall jag slå ner er...
så fungerar AFA ...
Delph1 wrote: Jo detta berättade ju verkligen hela historien ...
AFA är rätt bra organiserade så det var nog knappast oskyldigt folk dom hoppade på. Det finns säkerligen en lång lista på anledningar till varför dom gjorde som dom gjorde. Säger inte att det var rätt för det, men skinnskallarna har säkerligen sin del i det hela de med.
//Andreas
Och knappast någon spontan handling om man ska tro AB..
"Dörren flög upp och ungdomarna drog ner rånarluvor för ansiktet och trängde sig in."
Jag menar, vad är det för patrask som går omkring med "rånarhuvor" i fickan?..
20-25 stycken AFA-dårar, varav någon/några med kniv mot 2 flintskallar..
Nassar eller ej, det är bara fega kräk som agerar på det sättet. Såna där går det 13 på dussinet, men tydligen farliga när dom kommer i flock..
Kommer osökt att tänka på fjollan som blev skjuten av Polisen, sicket pjål av en sån hårding..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1]Jo detta berättade ju verkligen hela historien ...
AFA är rätt bra organiserade så det var nog knappast oskyldigt folk dom hoppade på. Det finns säkerligen en lång lista på anledningar till varför dom gjorde som dom gjorde. Säger inte att det var rätt för det, men skinnskallarna har säkerligen sin del i det hela de med.
//Andreas
Och knappast någon spontan handling om man ska tro AB..
"Dörren flög upp och ungdomarna drog ner rånarluvor för ansiktet och trängde sig in."
Jag menar, vad är det för patrask som går omkring med "rånarhuvor" i fickan?..
20-25 stycken AFA-dårar, varav någon/några med kniv mot 2 flintskallar..
Nassar eller ej, det är bara fega kräk som agerar på det sättet. Såna där går det 13 på dussinet, men tydligen farliga när dom kommer i flock..
Kommer osökt att tänka på fjollan som blev skjuten av Polisen, sicket pjål av en sån hårding..
Ja, det som skrämmer är ju att det är med största sannolikhet planerat och dom har sökt upp dessa för att vålla dom så mycket ont dom kunnat av en strikt övertygelse att dom har rätt att göra så för de tror att de gagnar alla andra.
Sen att det är helt vridet ifråga om rätten att uttrycka en åsikt och den absolut mänskliga rättigheten att ett så stort arsle som man vill det ignorerar man totalt.
//Andreas
July 13, 2002
Delph1 wrote: Jo detta berättade ju verkligen hela historien ...
//Andreas
Måste nästan hålla med där lite då:
" - En av dem frågade efter en kniv. Jag visste inte om han skämtade eller menade allvar, men jag sa att det absolut inte fanns några, säger ett vittne. "
Varför inte fråga efter polisen eller något, självklart vill man väl försvara sig men tänker man i dem banorna de första man gör känns ju något fel...
Men samtidigt, vilka 20 idioter går omkring med knivar och rånarluvor och planerar våldsbrott... känns som om båda sidor har felat många gånger på vägen.
1 Guest(s)