August 21, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....40,00.html
Jag blir bara så jävla frustrerad!?
Hur fan funkar sverige??
två och ett halvt år för pappan och 3 månader för mamman!???
Och hur kunde pappan få ha vårdnaden om några av barnen då han tidigare dömts för övergrepp mot dem??
Jag blir så jäävla arg rent ut sagt!!!
3 månader och 15000 kr i skadestånd!? Gahh Det är ju som att säga fyfy nä så får man inte göra.. men tre månader går snabbt ju, sen är det bara till att fortsätta att rulla runt i sänghalmen med sonen din..
We live in a fucked up world!!
August 21, 2001
heimdal wrote: varför döms kvinnan till ett såpass milt straff? borde inte de vara likadana straff?
Så tänkte jag oxå.. men hon var ju inte tidigare dömd,. sen var det "bara" sexuellt utnyttjande, inte grovt sexuellt utnyttjande..
men straffet är ändå helt för milt. :arg:
September 13, 2002
Garfzez wrote: [quote=heimdal]varför döms kvinnan till ett såpass milt straff? borde inte de vara likadana straff?
Så tänkte jag oxå.. men hon var ju inte tidigare dömd,. sen var det "bara" sexuellt utnyttjande, inte grovt sexuellt utnyttjande..
so what.. hon fick ju fortfarande stock av sonen sin.. de e la lika illa som att gubben går å stoppar salamin i hallonburken poå dottern..
August 21, 2001
heimdal wrote: [quote=Garfzez][quote=heimdal]varför döms kvinnan till ett såpass milt straff? borde inte de vara likadana straff?
so what.. hon fick ju fortfarande stock av sonen sin.. de e la lika illa som att gubben går å stoppar salamin i hallonburken poå dottern..
Uppenbarligen inte enligt svensk lag..
August 18, 2003
frågan är ju hur gamla barnen är till och börja med. och pappan hade ju hållit på med mer än en av barnen.
vad får man då om man har sex med... ja till exempel en 14åring som bara lixom råka hamna där? har ingen koll på det men kan ge mig fan på att det är värre straff för nått sånt än o förgripa sig på sina egna barn.
August 20, 2001
Zym wrote: frågan är ju hur gamla barnen är till och börja med. och pappan hade ju hållit på med mer än en av barnen.
vad får man då om man har sex med... ja till exempel en 14åring som bara lixom råka hamna där? har ingen koll på det men kan ge mig fan på att det är värre straff för nått sånt än o förgripa sig på sina egna barn.
Sex med minderåriga... typ Öppen anstalt i nåt år sedan ut med ny skyddad identitet... eller nåt 🙄
October 26, 2003
helt sjukt hur man över huvudtaget kan komma på något så sjukt... ! Lika straff för alla vare sig man är man eller kvinna.. men är väl för fan inte mindre skyldig för att man är kvinna.. eller om man gjort mindre saker än pappan.. spelar väl ingen roll hur mycket de gjort.. de dom gjort är ju hemskt.... stackars barn..
January 17, 2002
Vänta här nu... Pappan ska såklart ha nackskott, men mamman? Har hon gjort något med sonen så är det juh såklart hon ska gå samma öde till mötes som sin FD man, men om sonen bankat på henne så var det väl någorlunda "ömsesidigt". Sonen måste ju vara upphetsad för att kunna utföra sin prestation... Att döma modern till samma straff om det var så att sonen satt på henne (Han måste väl vara ganska så gammal) vore att ta i tycker jag.
Om det funkar så så vore det ju bara för en son att sätta på sin mor och sen skrika "utnyttjande!", sen bli omhändertagen av socialen (= frihet) medans morsan skakar galler...
Nu kommer säkert NÅN att bli arg iaf.
EDIT: Kasst skrivet inlägg, få se om nån förstår det jag ville ha fram i sin helhet.
August 18, 2003
mjo... hade det nu varit så att det va sonen som gjorde själva "intrånget" så msåte han ju va någorlunda upphetsad, men det finns ju sjuka människor som kanske tycker om o pilla på sina söner på annat sätt... eller så kanske hon sög av honom... vilket kan va nog traumatiskt. men det kan säkert hända likväl.
1 Guest(s)