September 13, 2002
CoLiC wrote: Vänta här nu... Pappan ska såklart ha nackskott, men mamman? Har hon gjort något med sonen så är det juh såklart hon ska gå samma öde till mötes som sin FD man, men om sonen bankat på henne så var det väl någorlunda "ömsesidigt". Sonen måste ju vara upphetsad för att kunna utföra sin prestation... Att döma modern till samma straff om det var så att sonen satt på henne (Han måste väl vara ganska så gammal) vore att ta i tycker jag.
Om det funkar så så vore det ju bara för en son att sätta på sin mor och sen skrika "utnyttjande!", sen bli omhändertagen av socialen (= frihet) medans morsan skakar galler...
Nu kommer säkert NÅN att bli arg iaf.
EDIT: Kasst skrivet inlägg, få se om nån förstår det jag ville ha fram i sin helhet.
socialen e fan inte frihet..
har en bekant som varit i det systemet hela sitt liv.. å de har fan inte gjort mycket bra för honom
August 20, 2001
CoLiC wrote: Vänta här nu... Pappan ska såklart ha nackskott, men mamman? Har hon gjort något med sonen så är det juh såklart hon ska gå samma öde till mötes som sin FD man, men om sonen bankat på henne så var det väl någorlunda "ömsesidigt". Sonen måste ju vara upphetsad för att kunna utföra sin prestation... Att döma modern till samma straff om det var så att sonen satt på henne (Han måste väl vara ganska så gammal) vore att ta i tycker jag.
Om det funkar så så vore det ju bara för en son att sätta på sin mor och sen skrika "utnyttjande!", sen bli omhändertagen av socialen (= frihet) medans morsan skakar galler...
EDIT: Kasst skrivet inlägg, få se om nån förstår det jag ville ha fram i sin helhet.
Män/killar kan ju också bli våldtagna... :cy:
August 21, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....10,00.html
ytterligare en pedofil.. vad tror ni han får för straff? husarrest i tre veckor? samhällstjänst på dagis?
May 23, 2001
https://www.nordichardware.se/.....5ga+straff
Sverige har låga straff, så är det...
January 17, 2002
DiDi wrote: [quote=CoLiC]Vänta här nu... Pappan ska såklart ha nackskott, men mamman? Har hon gjort något med sonen så är det juh såklart hon ska gå samma öde till mötes som sin FD man, men om sonen bankat på henne så var det väl någorlunda "ömsesidigt". Sonen måste ju vara upphetsad för att kunna utföra sin prestation... Att döma modern till samma straff om det var så att sonen satt på henne (Han måste väl vara ganska så gammal) vore att ta i tycker jag.
Män/killar kan ju också bli våldtagna... :cy:
Haha, ja antagligen, men då är det juh en överkåt bamseneger som står och pumpar där bak Jag menade att sonen bankade morsan...
BTW, hur kom du in på våldtäkt?
2 Guest(s)