December 9, 2002
DiDi wrote: [quote=MrWeizel]ett h*****e att komma i klimaketeriet.. :bgrin:
prova sprejen från apoteket.. men ha rövsvett f*n är kanske ingen höjdare...
hur man ser om det är antiperspirant eller ej, det står på deon..
Hmmm... Om man trycker upp lite absolut torr i arslet så lär man väl sluta svettas helt och hållet 😉
Du är helt inne på det där med S&M och gillar när det svider till lite extra i rövhålet?
November 4, 2001
Starscream wrote: nja.. de finns väl sån där "parfym" som minskar svettningar, har hört att den kan svida lite de första dagarna men sen blir huden vad den...
Den ska funkar rätt ok iaf... vet dock ej vad det är, säkert nån på forumet som vet.
Jag tycker deo svider... Jag har mest problem med svett ifrån huvet, men jag tror det beror på att jag har massa grejs i håret som gör att hårbottnen inte kan andas så bra..
October 8, 2003
oxiswoofer wrote: en liten "pinsamm" fråga nu,,..
men finns det något sätt att minska svettningarn?
jag brukar oftast få lökringar..o det e fan inte snyggt...fast jag använder deo o sånt... 🙄
hade åxå problem med sånt... men så sa en flickvän te mig att ja skulle prova raka mig under armarna... och det funkar... så nu svettas ja knappt nåt... så prova det... 🙂
/micke
January 7, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=laudanum]Det finns ju deo med och utan antiperspirant effekt. Om det är utan hjälper den inte mot svett, bara doft.
Hur vet man om de har det då? 😕
Men lite kunskap i det svenska språket så tyder man texten på flaskan i fråga. Står oftast under etiketten/namnet vad för typ av deo det är.
February 12, 2002
laudanum wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=laudanum]Det finns ju deo med och utan antiperspirant effekt. Om det är utan hjälper den inte mot svett, bara doft.
Hur vet man om de har det då? 😕
Men lite kunskap i det svenska språket så tyder man texten på flaskan i fråga. Står oftast under etiketten/namnet vad för typ av deo det är.
Brukar inte läsa så mycket på deon. Finns så mycket annat som är bra mycket intressantare att läsa 😛
Men jag får väl börja med det då...
September 11, 2002
finns en mildare variant än absolut torr på apoteket.. aluminiumklorid heter det kort o gott. abs torr innehåller högre koncentration alumiiumklorid men många tycker det är för mycket.. folk som vill bli av med sina lökringar har fått en svettmatta på ryggen istället.. o det vill man ju inte.. aluminiumklorid(medlet. aluklorid o vatten kort o gott tror jag) tar inte bort svttningarna helt men minskar dem ganska bra.. testa.. kostar typ 30 spänn eller nåt
October 8, 2003
oxiswoofer wrote: [quote=South_of_Heaven]
hade åxå problem med sånt... men så sa en flickvän te mig att ja skulle prova raka mig under armarna... och det funkar... så nu svettas ja knappt nåt... så prova det... 🙂
/micke
hm..okejje....lite bögigt dock..eller? 🙄
hehe nej då... jag gör det för att svettas mindre.. plus att dom flesta tjejer tycker det är fräscht på killar som gör det... iaf dom ja träffat så.. 😀
annars finns det väl inte mkt annat som funkar om man vill få bort lökringar...
November 8, 2002
Mind wrote: hahahahahaha, använd svart Tshirt.
på apoteket finns det nån Deo som minskar svettningar rätt hyfsat, men glöm inte om du för för dig att operera skiten, dvs att dom bränner sönder svettkötlarna så kommer det bara ut någon annanstans.
har du provat, mind? hahaa
August 19, 2001
South_of_Heaven wrote: [quote=oxiswoofer][quote=South_of_Heaven]
/micke
hm..okejje....lite bögigt dock..eller? 🙄
hehe nej då... jag gör det för att svettas mindre.. plus att dom flesta tjejer tycker det är fräscht på killar som gör det... iaf dom ja träffat så.. 😀
annars finns det väl inte mkt annat som funkar om man vill få bort lökringar...
Manligt *host*
2 Guest(s)