svff sef - fotbollsmördare|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
svff sef - fotbollsmördare
macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
sp_UserOfflineSmall Offline
1189062
April 14, 2008 - 9:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Chanko förstorar upp det hela och AB förstorar upp det hela ännu mer. Dessa kommentarer har ett flertal bajare stämt in på också så.
Var inte alls så farligt som AB vill få det till, kunde man se på plats.
Skönt med protesten mot SVFF.

Combat
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 855
1189079
April 15, 2008 - 7:39 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Ja, vad ska man säga?
"Ny publikskandal på Stockholmsderbyt"
"Stökigt derby slutade oavgjort"

Jag säger bara så här: IDIOTER!

Här har folk från både gnaget och bajens läktargrupper legat och krälat på knäna för att förbereda inför den kommande anti-svff-tifokampnjen, så står det några fjollor i bajen klacken och kastar pyro på vår målvakt/kameramannen samt några idiot jävlar som jag var på väg ner och nita som kastar in grejer på spelarna. ÄR NI HELT DUMMA I HUVET ELR!? ni är inte ett dugg bättre än svffs förbannade regelvärk, och jag hoppas fan att ni skäms! FY FAN!

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 676
1189107
April 15, 2008 - 10:48 am
sp_Permalink sp_Print

Men shit, det kastades in papper och lite mynt, sånt händer varje match och plötsligt så förstorar man upp det, orka bry sig.

opA87
Member
Medlem
Forum Posts: 2399
1189113
April 15, 2008 - 12:06 pm
sp_Permalink sp_Print

bha* wrote: Men shit, det kastades in papper och lite mynt, sånt händer varje match och plötsligt så förstorar man upp det, orka bry sig.

Skulle du vilja fortsätta spela en match om du fick ett mynt i ögat, huvudet eller annan kroppsdel ?

Mynt är smalt och i metall och kan kastas iväg ganska hårt och göra jävligt ont om det träffar fel.

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
1189126
April 15, 2008 - 1:27 pm
sp_Permalink sp_Print

opA87 wrote: Skulle du vilja fortsätta spela en match om du fick ett mynt i ögat, huvudet eller annan kroppsdel ?

Mynt är smalt och i metall och kan kastas iväg ganska hårt och göra jävligt ont om det träffar fel.

Skulle jag få 100K i månaden är svaret: JA, speciellt när man inte behöver prestera nånting för att få cashen förutom att ställa ut sina skor på plan.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
1189128
April 15, 2008 - 1:32 pm
sp_Permalink sp_Print

bha* wrote: Skulle jag få 100K i månaden är svaret: JA, speciellt när man inte behöver prestera nånting för att få cashen förutom att ställa ut sina skor på plan.

Hahaha, 100k i månaden, Sverige? Skulle inte tro det. Däremot är det fina med svensk fotboll att man inte behöver prestera någonting.

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
1189129
April 15, 2008 - 1:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: Hahaha, 100k i månaden, Sverige? Skulle inte tro det. Däremot är det fina med svensk fotboll att man inte behöver prestera någonting.

Snittlönen i Alssvenskan ligger på ca 50K, "stjärnorna" ligger upp mot 200K, t ex Dulee Johnson, Mattias Jonsson, N. Alexandersson, Pizzafejs.

csm101
Member
Medlem
Forum Posts: 2672
1189147
April 15, 2008 - 3:38 pm
sp_Permalink sp_Print

bha* wrote: Men shit, det kastades in papper och lite mynt, sånt händer varje match och plötsligt så förstorar man upp det, orka bry sig.

Blev du tappad på huvudet när du var liten eller? För det du kommer med är i klass med vad sådana personer brukar prestera i diskussioner...

Så bara för att man tjänar en viss summa så ska man få ta skit? Var drar du den nedre gränsen, dvs när är det inte okej att kasta saker på en spelare? Vilka saker får man kasta? Var går gränsen där?

Man ska inte kasta något överhuvudtaget på en spelare.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1189153
April 15, 2008 - 3:51 pm
sp_Permalink sp_Print

csm101 wrote: Man ska inte kasta något överhuvudtaget på en spelare.

Förutsatt att det inte är spökboll vi spelar 😉

//Andreas

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
1189165
April 15, 2008 - 5:49 pm
sp_Permalink sp_Print

csm101 wrote: Blev du tappad på huvudet när du var liten eller? För det du kommer med är i klass med vad sådana personer brukar prestera i diskussioner...

Så bara för att man tjänar en viss summa så ska man få ta skit? Var drar du den nedre gränsen, dvs när är det inte okej att kasta saker på en spelare? Vilka saker får man kasta? Var går gränsen där?

Man ska inte kasta något överhuvudtaget på en spelare.

Skönt att moralkärringen börjar med ett personangrepp, lechaim. Gör om, gör rätt och låt dina känslor titta fram.

csm101
Member
Medlem
1189183
April 15, 2008 - 7:16 pm
sp_Permalink sp_Print

@Delph, jo, men då är man inte åskådare, borde kanske ha förtydligat mig där 😉 Basebal hade också varit trevligt att se om folk inte kunnat kasta saker på varandra 😀

@bha*: Det var en enkel fråga, men det förändrar fortfarande inte det faktum att det du kom med var dumt.

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
1189196
April 15, 2008 - 8:14 pm
sp_Permalink sp_Print

csm101 wrote: Det var en enkel fråga, men det förändrar fortfarande inte det faktum att det du kom med var dumt.

Till och börja med, vem är du och avgöra vad som är klokt eller inte? Bara för att regelverket säger en sak betyder inte det att det är rätt. Den enkla frågan var ett personangrepp som inte har nåt med ämnet eller diskussionen som sådan att göra. Om människor inte har rätt till en åsikt vad är då meningen med ett diskussionsforum? Anser du att personen i fråga har fel förklara det på ett sätt som är möjligt för han/hon att förstå istället för att ifrågasätta personens kompetens genom att antyda att individen har blivit tappad vid födseln.

Svolatch.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1189204
April 15, 2008 - 8:41 pm
sp_Permalink sp_Print

bha* wrote: Till och börja med, vem är du och avgöra vad som är klokt eller inte? Bara för att regelverket säger en sak betyder inte det att det är rätt. Den enkla frågan var ett personangrepp som inte har nåt med ämnet eller diskussionen som sådan att göra. Om människor inte har rätt till en åsikt vad är då meningen med ett diskussionsforum? Anser du att personen i fråga har fel förklara det på ett sätt som är möjligt för han/hon att förstå istället för att ifrågasätta personens kompetens genom att antyda att individen har blivit tappad vid födseln.

Svolatch.

Det spelar i mina ögon ingen roll vilken sysselsättning en utövare har, ingen skall behöva utstå att bli kastad saker på oavsett månadslön såvida det inte ingår i jobbet.
Smaka på ordet fotbollsspelare.. Är det en sysselsättning som går ut på att få saker kastade på sej? Knappast.
Synnerligen korkat argument från din sida, sen hur du kommit fram till en sådan slutsats lämnar jag därhän.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
1189207
April 15, 2008 - 8:50 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Smaka på ordet fotbollsspelare.. Är det en sysselsättning som går ut på att få saker kastade på sej? Knappast.
Synnerligen korkat argument från din sida, sen hur du kommit fram till en sådan slutsats lämnar jag därhän.

Visa gärna upp en arbetsbeskrivning som styrker ditt påstående.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1189209
April 15, 2008 - 9:00 pm
sp_Permalink sp_Print

bha* wrote: Visa gärna upp en arbetsbeskrivning som styrker ditt påstående.

Men ta och väx upp..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

csm101
Member
Medlem
1189210
April 15, 2008 - 9:01 pm
sp_Permalink sp_Print

bha* wrote: Till och börja med, vem är du och avgöra vad som är klokt eller inte? Bara för att regelverket säger en sak betyder inte det att det är rätt. Den enkla frågan var ett personangrepp som inte har nåt med ämnet eller diskussionen som sådan att göra. Om människor inte har rätt till en åsikt vad är då meningen med ett diskussionsforum? Anser du att personen i fråga har fel förklara det på ett sätt som är möjligt för han/hon att förstå istället för att ifrågasätta personens kompetens genom att antyda att individen har blivit tappad vid födseln.

Svolatch.

Fortfarande så var det ett dumt påstående du kom med och du har hittills inte gjort något att motbevisa mig eller förklara dig vidare.

Ska man slippa få skit kastat på sig när man tjänar under en viss gräns och vilka saker är ok att kasta på spelare när man sitter som tittare?

Sen att du anser att regelverk som förbjuder att föremål kastas på spelare är fel är en diskussion i sig.

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
1190287
April 23, 2008 - 4:06 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Men ta och väx upp..

Känner mig vuxen.

csm101 wrote: Fortfarande så var det ett dumt påstående du kom med och du har hittills inte gjort något att motbevisa mig eller förklara dig vidare.

Ska man slippa få skit kastat på sig när man tjänar under en viss gräns och vilka saker är ok att kasta på spelare när man sitter som tittare?

Sen att du anser att regelverk som förbjuder att föremål kastas på spelare är fel är en diskussion i sig.

Du har fortfarande inte förklarat varför mitt påstående är dumt. Gör ett till försök så kanske jag kan ta åt mig av din visdom.

csm101
Member
Medlem
1190290
April 23, 2008 - 4:13 pm
sp_Permalink sp_Print

bha* wrote: Du har fortfarande inte förklarat varför mitt påstående är dumt. Gör ett till försök så kanske jag kan ta åt mig av din visdom.

Svara på följdfrågorna jag kommit med i mitt förra inlägg så förstår du varför ditt påstående var dumt.

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
1190323
April 23, 2008 - 7:47 pm
sp_Permalink sp_Print

csm101 wrote: Svara på följdfrågorna jag kommit med i mitt förra inlägg så förstår du varför ditt påstående var dumt.

Läst det utan att finna nåt, vänligen berätta för mig med andra ord vad du menar.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
1190390
April 24, 2008 - 12:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Firman går in och tar sitt ansvar, så jävla bra. - http://www.sverigescenen.com/o.....pitch.html

Förhoppningsvis slipper vi onödiga böter i framtiden. Om bara dom där jävla hemmagjorda bomberna kunde upphöra också.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 359
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL