November 4, 2001
Skjutsade en kompis på moppe idag, gjorde en vänstersväng in på en mindre väg och kollade bakåt när jag gjorde svängen för att se att ingen bil försökte göra omkörning.
Kollade frammåt och i samma ögonblick, körde jag upp på en trottoarkant med framhjulet, bakhjulet kom inte upp sladdade med bakhjulet mot kanten och bromsade så mkt. jag kunde utan att låsa hjulen.
Moppen började tippa åt höger och för att inte lägga den ner, stampade jag till med foten för att kunna köra bort ifrån kanten. Stampet skedde i ungefär 30-40km/h, vilket resulterade i att min fot böjdes till och jag visste inte riktigt vad som hade hänt med den.
Här är några bilder:
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Hoppas ni inte råkar ut för något liknande.
Ta det lugnt!
June 3, 2001
chrippaz wrote: Hade faktiskt det i tankarna när jag skrev inlägget. Skulle vara kul om det blev uttrycket i alla personers munnar när nån skadar sig eller nått.
"Han gjorde en colic."
Jag var 100 på att det var CoLiC som vart i farten igen.
Intersport strumpor.. dom e balla har en del själv.
Hamnade foten under hjulet eller?
June 3, 2001
OM det gick skulle jag göra det..
Det går inte att opperera fötter (än?), det är för mycket/många ben.
Står jag mer än 20 minuter i sträck så får jag ont.. ända upp till knäna.
Å när jag har varigt på mässa så är det inte roligt efteråt..
Ont i fötter, ben, knän, rygg i 2-3 dagar. 🙁
January 17, 2002
chrippaz wrote: Hade faktiskt det i tankarna när jag skrev inlägget. Skulle vara kul om det blev uttrycket i alla personers munnar när nån skadar sig eller nått.
"Han gjorde en colic."
EDIT: Min fot är inget mot ditt knä Colic. 🙂
Dagen jag hör någon okänd säga det är mitt liv komplett! :bgrin:
Jag känner en som blev påkört av en volvo i sidan när han var ute med moppen, krossat ben :cy:
3 Guest(s)