November 22, 2003
Igår när jag satt vid datorn så kände jag att det började spänna om överläppen. Tänkte inte så mycket på det från början, men det blev allt mer störande. Till slut så gick jag och kollade mig i spegeln. Då hade läppen börjat svullnat upp, vet inte varför.
[Image Can Not Be Found]
Efter en stund så var hela läppen svullen, idag har det försvunnit. Vad var det för något? Allergisk reaktion mot något?
November 14, 2003
Nja, det är svårt att säga vad det kan vara men en svullen läpp passar bra på din profil, så du behöver inte oroa dig allt för mycket.
Förlåt! Det är svårt att ge ett seriöst svar på en sådan fråga.
Jag skulle gissa på att det är en allergisk reaktion mot något. :bok:
July 27, 2002
Sådär ser cancer i läppen ut men en tumör ploppar ju inte bara upp.
Men antagligen är det allergiskt reaktion. Det brukar försvinna snabbt igen. Mer ingående kan du ha för små produktioner av kroppens egna Antihistamin (anti-H1). Har problem med det själv, mot myggor är jag typ allergiskt.
Ätit något som du inte brukar på sistonde?
November 4, 2001
Troligt scenario:
Du kom hem från krogen full som fan.... minnet försvann med spyorna.
När du kom hem började du nycktra till....
Imorgon ringer dina kompisar och frågar hur du mår.. du svarar jo fiint, lite sliten dåra?
-du fick ju bra med stryk av killen vars tjej du raggade på i fredags, kommer du inte ihåg?
November 22, 2003
SuperNova wrote: Troligt scenario:
Imorgon ringer dina kompisar och frågar hur du mår.. du svarar jo fiint, lite sliten dåra?
-du fick ju bra med stryk av killen vars tjej du raggade på i fredags, kommer du inte ihåg?
Tja, det skulle juh kunna stämma. Om jag nu hade varit på pubben och druckit. Var hemma nästan hela kvällen.
December 15, 2003
Odehn wrote: [quote=SuperNova]Troligt scenario:
Tja, det skulle juh kunna stämma. Om jag nu hade varit på pubben och druckit. Var hemma nästan hela kvällen.
Aha! Nu får vi efterforska.. vad menar du med "nästan"? 😉
November 22, 2003
Skjutsade en gammal klasskompis och hennes kille från Berga till Ruda. Sen så stötte jag på två kusiner i Berga på vägen hem, plockade upp dom och åkte till Arne. Pladdrade lite med honom och sen skjutsade jag hem kusinerna. När jag kom hem åt jag en banan, och sen började läppen svälla.
1 Guest(s)