September 12, 2001
sofly. wrote: [quote=Elysion]sofly. är läskig. Hon träffade mig med railen för länge sedan, sedan träffade jag henne på ett birdie för länge sedan. För nåt år sedan började hon på mitt jobb och nu dyker hon upp på festerna jag går på. Hon är en stalker!!!
JäTtE LeZkiG!!!!111one:p
haha, ja och sex års (?) stalkande börjar ge resultat!
Snart så.. muahah. 😉
Uhhhh...en stalker här inne i forumet ! :cy:
August 27, 2003
Bara jag som tycker att obligatorisk IRL-nollning borde ske på alla som kommer in? framförallt de som kommer från sweclockers 🙂
Coore, du fixar gaffan. Skidan, du fixar renskav. Denstore du fixar vaselinet. ViU får ta med sig typ...finsk öl. Och spazz får rycka fjädrarna från ungtupparna dehman och ^beta^ nere på de skåwnska slätterna.
Are we all set? 🙂
September 12, 2001
Hugge wrote: Bara jag som tycker att obligatorisk IRL-nollning borde ske på alla som kommer in? framförallt de som kommer från sweclockers 🙂
Coore, du fixar gaffan. Skidan, du fixar renskav. Denstore du fixar vaselinet. ViU får ta med sig typ...finsk öl. Och spazz får rycka fjädrarna från ungtupparna dehman och ^beta^ nere på de skåwnska slätterna.
Are we all set? 🙂
Nej...det är inte bara du som tycker så. 🙂
*renskaven kirrad*
March 11, 2003
skiroy wrote: [quote=Hugge]Bara jag som tycker att obligatorisk IRL-nollning borde ske på alla som kommer in? framförallt de som kommer från sweclockers 🙂
Are we all set? 🙂
Nej...det är inte bara du som tycker så. 🙂
*renskaven kirrad*
Jag lånar Vesslans vaselinhink, så det är fix.:)
July 23, 2002
badbolll wrote: Tur att allmänt finns här iaf.! ( som ni redan sagt)
Men hoppas endå att ÖÄ kmr upp på swec.🙂
Jag börjar känna mig ganska hemma här efter några dagar (och några år innan iofs). 🙂
Detta allmänt-forum är skojjigt och har sin egna charm. Dock saknar det känslan av en okontrollerbar ström som swec öä hade rätt ofta, men det var väl därför det lades ner. 😕 Jag vet inte längre om jag önskar öä tillbaka efter den respektlöshet som jag tycker swec visar när de tar bort forumsdelen.
Välkommen till NH alla swecare förresten!! 😀
May 11, 2005
hmm okey ska de här föreställa ungefär som öa på swec 😕
gillar inte de här än finns de nå andra forum som mer liknar swec mycke sjuka och roliga trådar om allt mellan himel och jord, just nu hänger jag bara på styrketräningsforum så vill gärna hitta nåt lika charmigt som swec igen, får väl ge de här en chans men verkar lite för dött här nästan :/
December 31, 2001
toker wrote: hmm okey ska de här föreställa ungefär som öa på swec 😕
gillar inte de här än finns de nå andra forum som mer liknar swec mycke sjuka och roliga trådar om allt mellan himel och jord, just nu hänger jag bara på styrketräningsforum så vill gärna hitta nåt lika charmigt som swec igen, får väl ge de här en chans men verkar lite för dött här nästan :/
På NH får du kvalitets trådar i stället för kvantitet.
Det är alltid livligt i de trådar som skapas och folk sköter sig så trådarna blir oftast mycket långa.
January 13, 2003
Hugge wrote: Bara jag som tycker att obligatorisk IRL-nollning borde ske på alla som kommer in? framförallt de som kommer från sweclockers 🙂
Are we all set? 🙂
Aye, rycker spazz en fjäder från någon av oss så blir det böghög med spazz i botten. NAKEN! Sen sminkar vi honom riktigt sött och skickar in honom i Malmö.
May 12, 2005
Nu har jag i alla fall reserverat mitt nick. 🙂
Jag förstår varför de stängde ÖÄ, men det kommer förmodligen att ta kål på forumet. Även om de övriga forumsektionerna är bra, så orkar många inte behöva kolla på flera forum, utan håller sig gärna till ett, och även de kommer sakta att överges. Tyvärr.
5 Guest(s)