November 29, 2002
Synd att Swec lade ner ÖÄ. Inget att klaga på NH (varit aktiv här ett tag med innan jag bytte till swec) men jag tycker att det är lite segare här med trådar plus att det kan bli lite stökigt med att ha allt på samma kategori (ÖÄ) istället för att dela upp som swec hade det med sport, akademiska ämnen, musik. Aja ska inte klaga man får nöja sig med att det finns nåt ställe på nätet där man kan diskutera och känner sig hemma.
March 21, 2003
Sortima wrote: Moderatorerna här är så trevliga så 🙂 lagom onda hot om att banna alla på hela forumet lite då och då för att hålla stämningen uppe. Men väldigt hjälpsamma och deltar ofta i diskutionerna vilket man inte ser allt för ofta
Jo det är skit trevligt ... kanske är därför NH har en grupp stammisar som suttit här i några år.
Btw: Hoppas att det inte kommer mer viperboyy kopior (har redan sett en del popa upp här och där)..... :cy:
January 4, 2001
L0rden wrote: Jag skötte mig alltid på Swecs ÖÄ. Fick en varning för spam, inget mer.
Förresten kan vi inte sammarbeta och starta massa trådar (minst 10 om dagen) i Moddningsforumet på Swec. Där vi skriver att vi vill ha tillbaka ÖÄ. Då kommer Castor och garland att ge med sig!
Inget sådant tjaffs här, det är sweclockers val att stänga ner ÖÄ, och du ska inte försöka få ihop folk här för att spamma i deras forum för du sparkar jag ut dig fortare än kvickt!
April 30, 2005
December 31, 2001
DasDjungelmeister wrote: Allmänt är bäst o tar dom bort den så stänger jag av datorn i ren protest.
Att hänga på ett hårdvaru forum bara för att snacka i almänt tycker jag är fel, då kan man lika väl ta lunar.
Allmänt kan väll vara fint att snacka lite annat med de man hjälpt eller fått hjälp av med hårdvara. Finns ju dock vissa som bara hänger i almänt.
May 1, 2005
Coore wrote: [quote=L0rden]Jag skötte mig alltid på Swecs ÖÄ. Fick en varning för spam, inget mer.
Förresten kan vi inte sammarbeta och starta massa trådar (minst 10 om dagen) i Moddningsforumet på Swec. Där vi skriver att vi vill ha tillbaka ÖÄ. Då kommer Castor och garland att ge med sig!
Inget sådant tjaffs här, det är sweclockers val att stänga ner ÖÄ, och du ska inte försöka få ihop folk här för att spamma i deras forum för du sparkar jag ut dig fortare än kvickt!
You speak the truth!
November 13, 2004
denstore wrote: Jag skulle vilja göra en liten infliktning här.
Några av oss moderatorer förstår mycket väl varför SweC stängde ner. Ni måste förstå att det ibland kan bli frustrerande att säga till folk gång på gång, men ändå bara få skit tillbaka. Med tanke på att stora delar av ens tid bara går åt till att hålla ordning på folk som tycker det är roligt att ställa till med elände, så är det en balansgång om man skall ha Allmänt/ÖE överhuvudtaget. Nu är jag dock rätt förtjust i Allmänt, och tycker själv att det är roligt att deltaga i debatterna, så för mig är mer att jag gör jobbet i förbifarten, men tänk på att många sitter och granskar trådar som de inte alls finner det minsta intresse i. Många, och kanske framförallt en person gör ett helt gigantiskt arbete på det här forumet. Försök att tänka på det när ni postar något, "bara på kul".
Kan ju säga såhär: Moderatorerna på swec måste varit dom grinigaste jag nånsin kommit i kontakt med. Hade inte spelat nån roll om vi hade skickat mail till dom och sagt att dom var bra osv, dom hade stängt öä ändå. Nog för att ja reggade mej här innan dom stängde på swec men har inte spenderat så mycke tid här, hoppas att moderatorerna på nh inte är likadana som dom på swec 🙂
btw, hette Pulchi på swec oxå 😛
February 12, 2003
Pulchi wrote: [quote=denstore]Jag skulle vilja göra en liten infliktning här.
Några av oss moderatorer förstår mycket väl varför SweC stängde ner. Ni måste förstå att det ibland kan bli frustrerande att säga till folk gång på gång, men ändå bara få skit tillbaka. Med tanke på att stora delar av ens tid bara går åt till att hålla ordning på folk som tycker det är roligt att ställa till med elände, så är det en balansgång om man skall ha Allmänt/ÖE överhuvudtaget. Nu är jag dock rätt förtjust i Allmänt, och tycker själv att det är roligt att deltaga i debatterna, så för mig är mer att jag gör jobbet i förbifarten, men tänk på att många sitter och granskar trådar som de inte alls finner det minsta intresse i. Många, och kanske framförallt en person gör ett helt gigantiskt arbete på det här forumet. Försök att tänka på det när ni postar något, "bara på kul".
Kan ju säga såhär: Moderatorerna på swec måste varit dom grinigaste jag nånsin kommit i kontakt med. Hade inte spelat nån roll om vi hade skickat mail till dom och sagt att dom var bra osv, dom hade stängt öä ändå. Nog för att ja reggade mej här innan dom stängde på swec men har inte spenderat så mycke tid här, hoppas att moderatorerna på nh inte är likadana som dom på swec 🙂
Moderatorerna här är jävligt bra, man får det man förtjänar.
Det är därför jag inte har nån avatar...;)
Nej, men seriöst, det här forumet har helt underbart folk som jobbar, och det gör de gratis.
Nästan så jag drar igång en tribute-tråd.
April 7, 2004
L0rden wrote: Jag skötte mig alltid på Swecs ÖÄ. Fick en varning för spam, inget mer.
Var nog någonting av det dummaste jag hört. Det var ju precis sådant som fick dem att stänga ner ÖÄ.
January 4, 2001
Pulchi wrote: [quote=denstore]Jag skulle vilja göra en liten infliktning här.
Och i denna tråden skulle vi inte snacka om era personliga åsikter om swec och deras moderatorer...
Nu har allt denna tråden gjort sitt, alla nya medlemmar, gamla swecare eller ej, är varmt välkommna!
*tråd låst*
2 Guest(s)