October 31, 2004
Tjenare, gammal Swecare här också! 🙂
Jag har dock inte övergivit Sweclockers, nej inte på långa vägar. Att ÖA togs bort var bara skönt tycker jag. Dock fanns det många roliga trådar och nyttiga, framför allt.
Jag tror dock att det kommer ett nytt övrigt forum, som vi kan posta, ja. Övriga diskussioner. 😉
July 4, 2003
Millhouse wrote: Ja, jag kommer tillbaka till NH.. Började här men gick sen till SweC men kommer nu tillbaka 🙂
F.ö så hette jag S1grid på SweC
Hoppas det finns lite biltokiga människor här 🙂
Hell Yeah! Welcome to the Scene
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
December 3, 2003
May 10, 2005
Jaha då är man här då, nyinflyttad från Sweclockers. De andra forumsdelarna på sweclockers innehåller ju bara FAQ och det händer sällan nåt där, utan övriga ämnen så är det ingen idé att vara på sweclockers, det är ju ÖÄ som är underhållande, även om det blev mkt skitinlägg men det var ju till största del gjort av nya medlemmar.
April 7, 2004
Delph1 wrote: [quote=zunken]Får väl ge NH en chans nu. Har varit medlem ett tag men har nog aldrig skrivit någonting.
oMg! Är det den jag tror det är :wide: .... hur mår rucklet och sällskapet? 😉
//Andreas
Om du tänker på rucklet vi råkade elda upp så finns det inte mer, något sällskap har jag inte för tillfället men det är på gång.
May 10, 2005
Ja, då har jag flyttat hit också då (eftersom jag kommer få ett tråkigt liv utan ett Övrigt-forum). Håller helt med om en sak som Loaded skrev (på SweC):
"Det var ett av Sveriges största, bästa och roligaste forum men moderatorerna tålde inte att medlemmarna skojade och hade kul så de stängde ner de roliga delarna och från och med nu kommer sweclockers inte att vara något annat än ett misslyckat och bortglömt nördställe i internets illaluktande hörn där moderatorerna suger varandras kukar."
November 27, 2003
zunken wrote: [quote=Delph1][quote=zunken]Får väl ge NH en chans nu. Har varit medlem ett tag men har nog aldrig skrivit någonting.
//Andreas
Om du tänker på rucklet vi råkade elda upp så finns det inte mer, något sällskap har jag inte för tillfället men det är på gång.
Ok, tror jag tog fel på person då 😉
//Andreas
April 7, 2004
Delph1 wrote: [quote=zunken][quote=Delph1][quote=zunken]Får väl ge NH en chans nu. Har varit medlem ett tag men har nog aldrig skrivit någonting.
//Andreas
Ok, tror jag tog fel på person då 😉
//Andreas
Var väl det jag trodde 😀
3 Guest(s)