January 4, 2001
Jag låste först denna tråden, men efter lite rådslagning över icq med denstore samt PM om önskemål att den skulle låsas upp så ångrade jag mig och låste upp den igen alltså.
Anledningen till varför jag låste den var för att vi vill undvika en massa nh vs swec tjaffs, som bara leder till otrevligheter.
Så håll nu denna tråden snygg och fin så slipper jag låsa den igen.
Mathias: Hurvida vi ska ha kvar allmänt här på NH är inget som ska disskuteras i denna tråden.
Death On Wings: Alla är välkoma hit så länge dom följer våra regler och är allmänt trevliga. Så inget annat tjaffs, okej?
Collateral: Glöm inte bort att du redan har en varning, så onödiga utlägg som det du skrev för dig bara ett steg närmare en banning.
Och hur moderatorerna är på swec är ingenting vi heller ska disskutera i denna tråden, det är deras forum och dom sköter det precis som dom vill.
Och alla nya medlemmar är varmt välkomna! Jag hoppas att ni kommer trivas och bidra med eran kunskap!
March 11, 2003
CurunirOfValinor wrote: Ja, då har jag flyttat hit också då (eftersom jag kommer få ett tråkigt liv utan ett Övrigt-forum). Håller helt med om en sak som Loaded skrev (på SweC):
"Det var ett av Sveriges största, bästa och roligaste forum men moderatorerna tålde inte att medlemmarna skojade och hade kul så de stängde ner de roliga delarna och från och med nu kommer sweclockers inte att vara något annat än ett misslyckat och bortglömt nördställe i internets illaluktande hörn där moderatorerna suger varandras kuXar."
Det här citatet är sånt vi inte vill se här på forumet. Mer än lite omoget.
Det är lika bra att ni lär er nu. Sånt varken uppskattas eller tolereras.
May 1, 2005
Hmm.
Då hade min polare rätt trots allt...
Någon som vet varför de stängde ner "Övriga ämnen" förreten? Skrev de ens varför i så fall? Iallafall, välkommna/willkommen till NH and enjoy your stay! Fast Swecs filarkiv är ju fortfarande lite ok om man inte surfar in på Guru3D.
Henke
May 10, 2005
Black_light wrote: Hmm.
Då hade min polare rätt trots allt...
Någon som vet varför de stängde ner "Övriga ämnen" förreten? Skrev de ens varför i så fall? Iallafall, välkommna/willkommen till NH and enjoy your stay! Fast Swecs filarkiv är ju fortfarande lite ok om man inte surfar in på Guru3D.Henke
Jo, dem skrev att det var för att dem tycker att regelöverträdelser har blivit "mer regel än undantag" men nog var det kul i ÖÄ. Det värsta var att dem inte kunde varna en vecka innan eller så så att man kunde skriva ut lite roliga, nostalgiska trådar. Samma med "Teoretisk Teknik". Känns mer som att dem tar bort bara för att dem forumsdelarna var roliga att vara i, för inte var det något spam i Teoretisk Teknik. Nå, får ta och skita i det nu. Nu är det NH som gäller. [Image Can Not Be Found]
4 Guest(s)