October 22, 2003
jag är också från swec där är jag känd som johan866
jag kanske inte var mest aktiv att skriva men jag läste rätt mycket i forumet och övriga ämnen kommer alltid att finnas i mitt hjärta
när man går in på swec nu så tänker man på allt man läst om under 3,5 år
man kommer sakna iljas komentararer 🙁
July 26, 2004
Hehe, så det kan bli. Är väl så där halft aktiv på swec, och på detta forumet har endast läst innan. Man kanske börjar skriva här då. Swec hade ju sin charm i den allmäna delen av den anledningen att det var det enda hårdvaru forumet på internet som man kunde se trådar som "Visa erat brösthår"
March 11, 2003
dpinto wrote: Hehe, så det kan bli. Är väl så där halft aktiv på swec, och på detta forumet har endast läst innan. Man kanske börjar skriva här då. Swec hade ju sin charm i den allmäna delen av den anledningen att det var det enda hårdvaru forumet på internet som man kunde se trådar som "Visa erat brösthår"
Fast den sortens trådar har iofs funnits här i överflöd ända sedan kråkan fick hybris. Sök lite på allmänt, så kan du hitta mycket knas.
May 10, 2005
Hej alla
Ja även jag är från Sweclockers, hette samma där... Kommer väl fortfarande att kolla moddsektionen där men inte lika ofta... Saknar redan ÖÄ.
Hoppas det inte blir något här i typ '-tssss, dessa 10:e maj:are' liknande de tjafset vi hade om regdatumet på swec.
Väntar bara på liv&h**vete också... Jag gillade hans trådar skarpt även om de kanske inte var de mest nödvändiga alltid... 😀
//jo
March 11, 2003
Mazda282 wrote:
Vad är de största skillnaderna mellan NH och Swec?
Det är inte så stora skillnader. Allmänt här är som ÖÄ på SweC, men ändå inte. Du kan diskutera i stort sett vad du vill här, och så länge du håller dig inom reglerna så är det OK. Dock så är vi moderatorer nog mer delaktiga i de flesta diskussioner, så det brukar inte gå för långt.
Om du bryter mot reglerna, så får du en varning. Bara en. Nästa gång är det banning som gäller. Tufft, men funktionellt.
May 10, 2005
Kan rekommendera:
https://www.nordichardware.se/.....90941.html
//jo
1 Guest(s)