December 17, 2003
Ännu en sweclockare hällsar på:) Måste ha något ÖÄ-forum att kolla på:p
Har dock varit medlem här ett tag, men bara loggat in runt 2 gånger:p Sen glömde jag mina inlogg-uppgifter. Satte mig först nu och försökte små-"hacka" mig in på mitt eget konto med olika lösen och användarnamn tills jag tillslut kom fram till att det var precis samma uppgifter som på Swec:p
Så akta er! Här kommer vi med sann Swec-anda:D
October 22, 2003
Mr. Bravo wrote: Ännu en sweclockare hällsar på:) Måste ha något ÖÄ-forum att kolla på:p
Har dock varit medlem här ett tag, men bara loggat in runt 2 gånger:p Sen glömde jag mina inlogg-uppgifter. Satte mig först nu och försökte små-"hacka" mig in på mitt eget konto med olika lösen och användarnamn tills jag tillslut kom fram till att det var precis samma uppgifter som på Swec:p
Så akta er! Här kommer vi med sann Swec-anda:D
Dig känner man igen bland alla doom3 och half-life 2 trådar och även ut2007 tråden
March 10, 2002
^BeTa^ wrote: [quote=Death On Wings]Ingen gammal swecare som känner igen mig antar ja.
Har för mig att jag sett dig på sweC innan. Jag var aktiv där för ~ 1½ år sedan.
dehman fick konverterat mig lite tidigare. 😉
Jo tråkigt nog, ett av de större misstagen i mitt liv. 🙁
😎
December 31, 2001
BarateaU wrote: [quote=Death On Wings]Ingen gammal swecare som känner igen mig antar ja.
Jag tror jag känner igen din avatar alla fall från swec tiden för över 2år sen?
Might i be right?
Stämmer nog bra det, lite innan det swec hadde storhets tiden inne 😀
Edit: Coore´s fel att jag är här i dag.
July 11, 2002
Jag är en gammal SweC räv, sen blev jag bannad där och har aldrig fått komma tillbaka till forumet.
*om en moderator från SWeC läser detta* så kan ni ta o skicka ett PM till mig.
Annars så känner jag igen många här b.la. Mr.Bravo och Sundelin.
attans, att SweC moderatorer vill ha ett Hardcore geek forum
January 13, 2003
Dehman wrote: [quote=^BeTa^][quote=Death On Wings]Ingen gammal swecare som känner igen mig antar ja.
Har för mig att jag sett dig på sweC innan. Jag var aktiv där för ~ 1½ år sedan.
dehman fick konverterat mig lite tidigare. 😉
Jo tråkigt nog, ett av de större misstagen i mitt liv. 🙁
😎
Pfft, du var nere på knä och bad mig för du saknade min obefintliga visdom.
March 10, 2002
hifisnubben wrote: Hej
Även jag kommer från sweclockers, dock skrev jag inte skärskilt mycket. Borta på sweclockers hette jag Maickel 84 och skrev mest på hifi releterande trådar. Är även medlemm borta på prisjakt.
Finns det ljudintresserade här på NH 😀
Jo några har vi, en av dem tror att han verkligen kan något, men egentligen kan han inte ett skit. Hugge
:eye:
4 Guest(s)