August 15, 2001
Hallå, pratats en del skit om Swec på MZ forum idag reggade sig flera moderatorer och började prata där. Kom och hjälp oss på forumet och berätta historier om banninga/varningar m.m. som ni inte tyckte var rättvisa. Forumet är:
http://www.warezcd.com/moddzon.....um.php?f=4
Trådarna det pratas i är bannad och sweclockers.
Hoppas denna tråden är tillåten av NH. Misstänker det finns en hel del folk här som är bannad...
September 12, 2001
Smirnoff wrote: jag är bannad där.. pgr av att jag var en Newbie där!
lade in många felaktiga trådar i fel rum.. och så fick man en saftig ip bann..Fast nu är man en Trogen NH:are 😛
Javisst är det trevligt med trogna NH:are men ännu bättre är att alla sköter sig snyggt i forumet.
June 30, 2001
Jag var en ganska aktiv besökare på swec innan jag blev bannad (är fortfarande det). Nu har de ju gjort om en massa så att allt blev rörigt.
Nä, gillar NH bättre, men vill man ha snabba svar så saka man skriva på swec. Det är ju trots allt konstant 150 användare inne.
April 20, 2002
NH rular o Swec suger....men det är ju självklart bara min åsikt.
Jag anser att alla har rätt till sin åsikt om den inte kommer till fysisk skada för andra...:-)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 17, 2001
TinTin och Max!
Så ja, precis detta jag befarade när jag fick syn på denna tråden från början.
Vi vill inte veta av något nervärderande mot andra siter i vårt forum!
Och framför allt inte mot NH, såvida ni inte har något konkret att komma med.
Ett sånt inlägg till (kvittar vem) så låses tråden. (Men här slipper ni ban )
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 8, 2001
Vill man ha svar på vettiga saker så är NH det rätta.
på Sweclockers tycker jag intem an får specielt vettiga svar om nått.
sen är det så mycket skit i övriga forumet att dom måste dela upp det..
verkar som politik nissar och smygnazzar och folk som vill diskutera "icke dator relaterade ämnen" hänger mer på Sweclockers än datorfolk.
September 16, 2002
July 19, 2001
AciDBL00D wrote: Hallå, pratats en del skit om Swec på MZ forum idag reggade sig flera moderatorer och började prata där. Kom och hjälp oss på forumet och berätta historier om banninga/varningar m.m. som ni inte tyckte var rättvisa. Forumet är:
http://www.warezcd.com/moddzon.....um.php?f=4Trådarna det pratas i är bannad och sweclockers.
Hoppas denna tråden är tillåten av NH. Misstänker det finns en hel del folk här som är bannad...
Jag blev bannad i två veckor från Swec, men det var för att jag först hade länkat till en videosnutt som var lite olaglig. Sedan fick jag en chattvarning, klockan sex på morgonen, när jag och tre andra snackade om att bilda en milis för att spöa ned brottslingar..
Men varje gång jag har blivit varnad så har jag fått ett e-mail på direkten och Moderatorerna har hjälpt på direkten när det har blivit något problem.
Sedan finns det så välldigt intressanta personer på Swec också 😀
September 16, 2002
April 20, 2002
Ja jag ber om ursäkt för mitt inlägg. Det var oansvarigt och barnsligt.
Hoppas ni kan förlåta mig.....*ler glatt*
NH & Swec är säkert lika bra men av en underlig anledning gillar jag NH bättre. Kan vara folket, kan även vara designen....vem vet?
Vi ska vara glada att det finns såna här forum så vi kan prata ur oss och få hjälp med våra problem.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
2 Guest(s)