March 18, 2001
Lyckades igen bli avstängd, råkade ifrågasätta dom.
Samma som när jag undrade om de är sponsrade av Fractal Design.
Denna gång hade jag obekväma åsikter om deras marknads forum.
Är Sweclockers ett forum för inbördes beundran?
eller anställer dom bara 14-åriga moderatorer?
Ingen som törs ta en saklig diskussion På Sweclockers har jag insett iallafall.
//Stefan
PS. utslängd efter 10år utan ens ett svar eller varför...
DS. jag kommer inte ge mig, må de hata mig, blott de xxxxx xxx
March 10, 2003
Du är inte den första, de bedriver en ganska tveksam tillställning där borta. De är konflikträdda och tar bort inlägg som länkar till saker som kan visa att de har fel eller andra sidors test som är mer ingående än deras egna.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
Vad jag fattar det som så räcker det med i vissa fall bara säg vad man tycker om en speciell fråga eller länka till fel sida. Kan hänvisa
till en liknande tråd här. https://www.nordichardware.se/.....avst%E4ngd
Himlar inte med att jag även skriver i deras forum. Mest för att jag gillar att hjälpa folk. Men fått en hel del inlägg bara mystiskt raderade och liknande. Det är även bekräftat att de läser privata PM mellan folk.
Jag har väl fel åsikter jämfört med deras redaktion. Men eftersom jag inte direkt mothuggit dem så har jag inte blivit bannad ÄN.
Men är väl bara en tidsfråga innan det händer om jag råkar länka till NH, eller någon annan hårdvarusida som har bra och genomgående tester (mest de trådarna som blivit raderade för mig).
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 25, 2012
January 25, 2012
January 25, 2012
July 20, 2011
Det som stör mig med SWEC är att dom ska ta betalt för annonserna man lägger in, och sen om man betalat är det endast 14 dagar tror jag den ligger uppe sen måste du pröjsa igen, helt sjukt.
SWEC klarar sig väl bra som de gör med all sponsring? verkar mera nu att medlemmarna gör dom en tjänst.
Håller med att SWEC även blivit ett fjortisforum, man kan inte diskutera vettigt där utan det håller sig på en intellektuell nivå en 14-åring klarar av.
Jag blev också avstängd för något halvår sen för att jag kritiserade Apple vilket chefredaktören inte gillade så det blev en avstänging för mig.
Men jag lyckades få tillbaka kontot på något vänster...
1 Guest(s)