September 1, 2011
Har också blivit avstängd. Två månader men tycker att avstängninngen var så befängd att jag inte orkar med sidan längre. Kommer inte att skriva där igen även efter det att avstängningen gått ut.
Troll påstår moderatorn. Hur det nu kan vara det bara för att man har en annan uppfattning än honom om subjektiva frågor.
Men som ni skriver. Den som driver ett forum har rätt att göra det på ett sätt som den finner lämpligt. Det som förvånar mig är att det inte är särskilt proffsigt skött. Jag hade haft mer förståelse om det hade handflat om att höja intäkterna men det är idioti att stänga av användare på den typen av vaga grunder som Sweclockers gör och det drabbar i slutändan siten och företaget som driver forumet.
January 23, 2001
kol;1268790 wrote: Har också blivit avstängd. Två månader men tycker att avstängninngen var så befängd att jag inte orkar med sidan längre. Kommer inte att skriva där igen även efter det att avstängningen gått ut.
Troll påstår moderatorn. Hur det nu kan vara det bara för att man har en annan uppfattning än honom om subjektiva frågor.
Men som ni skriver. Den som driver ett forum har rätt att göra det på ett sätt som den finner lämpligt. Det som förvånar mig är att det inte är särskilt proffsigt skött. Jag hade haft mer förståelse om det hade handflat om att höja intäkterna men det är idioti att stänga av användare på den typen av vaga grunder som Sweclockers gör och det drabbar i slutändan siten och företaget som driver forumet.
Finns inlägget kvar länka gärna till det, eller berätta vad det stod. Tycker det där är lite intressant.
September 1, 2011
-Boris-;1268794 wrote: Finns inlägget kvar länka gärna till det, eller berätta vad det stod. Tycker det där är lite intressant.
Här är inlägget som fick mig avstängd.
http://www.sweclockers.com/for.....st11317246
January 23, 2001
kol;1268795 wrote: Här är inlägget som fick mig avstängd.
http://www.sweclockers.com/for.....st11317246
Men ditt resonemang var ju väl underbyggt med fakta?! Hänvisade han till det inlägget? Det där är ju absurt.
September 1, 2011
-Boris-;1268799 wrote: Men ditt resonemang var ju väl underbyggt med fakta?! Hänvisade han till det inlägget? Det där är ju absurt.
Ja, blev avstängd för det inlägget och visst är det absurt. Spelar ingen roll att det är baserat på fakta eftersom dessa fakta tydligen provocerar moderatorn.
Jag förstår hur ni som diskuterar AMD och Intel känner er. Om ni påvisar fakta som gör att det finns anledning att överväga AMD så stänger moderatorn (om han är Intel fanboy) av er för att han blir provocerad.
Det går inte att argumentera under sådana förhållanden.
January 23, 2001
kol;1268800 wrote: Ja, blev avstängd för det inlägget och visst är det absurt. Spelar ingen roll att det är baserat på fakta eftersom dessa fakta tydligen provocerar moderatorn.
Jag förstår hur ni som diskuterar AMD och Intel känner er. Om ni påvisar fakta som gör att det finns anledning att överväga AMD så stänger moderatorn (om han är Intel fanboy) av er för att han blir provocerad.
Det går inte att argumentera under sådana förhållanden.
Man frågar sig om Edin inte bryr sig om den där sidan längre. Han slutade ju synas för många år sedan tycker jag. Någon måste ju vara Dimestams chef.
September 1, 2011
September 1, 2011
January 23, 2001
September 5, 2001
Swesuckers har alltid varit lite speciella. Jag hade konto i 4 år, gjorde ett inlägg och sen var jag borta. Kommer ärligt talat inte ens ihåg vad jag gjorde men jag har skrivit bra mycket värre skit på det här forumet och "nästan" alltid kommit undan med det 😉
16 är en kul ålder.
July 20, 2011
Nu har jag tröttnat rejält på den siten, moddarna är idioter enligt mig och de kan få behålla skiten för sig själva.
Blir avstängd för att jag skriver att Apples datorer är mest yta och lite innehåll
Hela siten är ett nytt Lunarstorm idag, egentligen borde sponsorerna lämna skiten och leta ny site, som NH istället.
Andreas G;1279166 wrote: Troll brukar inte bli långlivade här.
Tsss, jag har ju varit med över 10 år nu. 😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 9, 2004
Jag fick en varning för att jag postade en länk till NH i en kommentar en gång.
De hade visst testat nått som vi också testat och då var det några som dikuetrade och sa: Kunde ni inte testat * också? Då svarade jag på det med en länk till NHs test och skrev nått i stil med: Kolla gärna på NH, där har de testat det.
Det fick man tydligen inte göra 🙂
July 30, 2010
-Tjalve-;1279539 wrote: Jag fick en varning för att jag postade en länk till NH i en kommentar en gång.
De hade visst testat nått som vi också testat och då var det några som dikuetrade och sa: Kunde ni inte testat * också? Då svarade jag på det med en länk till NHs test och skrev nått i stil med: Kolla gärna på NH, där har de testat det.
Det fick man tydligen inte göra 🙂
Dom är som barnungar på det där skitforumet, fast det är ganska passande då jag såg i en tråd att det var många medlemmar som var nedåt 12 - 15 år gamla. Lunarstorms återkomst kan man ju kallade det forumet för
March 22, 2012
Nice thread, fick lärar mig en del om sweclockers 🙂 (som tur är är jag inte aktiv där) och om amdforum, som jag numera inte är aktiv på grund av AMD fanatiker.
Att modar kan läsa en PM finner jag oacceptabelt och inte okey. Det är en annan sak att en mod som mottagit skickar det vidare eller publicerar det på mod forumet. I comodo forums är all PMs private.
July 30, 2010
Valentin N;1279547 wrote: Nice thread, fick lärar mig en del om sweclockers 🙂 (som tur är är jag inte aktiv där) och om amdforum, som jag numera inte är aktiv på grund av AMD fanatiker.
Att modar kan läsa en PM finner jag oacceptabelt och inte okey. Det är en annan sak att en mod som mottagit skickar det vidare eller publicerar det på mod forumet. I comodo forums är all PMs private.
Menar du Daniel Andersson på AMDForumet? Lite för talibanaktig för min smak också trots att jag gillar AMD mer än Intel. Man bör inte ens använda nåt från Intel eller fick inte nämna Intel i hans forum. Swedish Berzerk och jag blev utslängda utan som helst förvarning och orsak. Han IP bannade oss två så att vi inte ens kunde läsa på sidan. Jag kom in med hjälp av FakeIP program och då fick han ta hjälp av nån som kunde radera mitt konto helt 😀
1 Guest(s)