January 21, 2003
MALMO, Sweden — Swedish authorities in the southern city of Malmo have been busy with a sudden influx of Muslim immigrants — 90 percent of whom are unemployed and many who are angry and taking it out on the country that took them in.
Ja, vad säger man.
http://www.foxnews.com/story/0.....14,00.html
Videoklipp:
http://www.foxnews.com/video2/.....38;ram-300
November 10, 2003
man kan säga så här:
USA borde tvätta sin egen byk, när det gäller immigranter/flyktingar
November 29, 2004
December 31, 2002
Deuterium wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi]Var det ett seriöst reportage? Jag trodde det var ett skämt när jag läste artikeln. Ungefär som "kungen har dött"-sidan.
I US är det lite mer accepterat att ogilla folk på grund av deras ursprung.
Kanske det. Men en annan bidragande orsak till varför jag trodde det var en skämtsida var att jag inte trodde de skulle göra reportage om en liten svensk stad. Sen hade jag inte hört talas om oroligheterna heller.
January 21, 2003
Ni som bor i Malmö, är det verkligen så som på videoklippet? Såg inte ens ut att vara i Sverige.
March 11, 2003
Klart att Fox har överdrivit problemen i Malmö. Men lika tråkigt är ju att våra kära folkvalda också väljer att underdriva dem. Synd att ingen vågar lägga sig mitt i mellan. Problem löses genom diskussion, inte stillatigande. Att polis och brandkår mer eller mindre inte åker till vissa områden är allmänt känt, och har varit på nyheterna här. Att ghettofieringen i Malmö är ett faktum är ingen hemlighet bland folket som bor här i krokarna. Ändå fortsätter man i samma intrampade spår. Integreringen är ett skämt.
October 8, 2003
Ganska intressant att dom använder Sverige i sin propaganda mot Irak.. Och så diskret dom klippte in chevrolet-loggan på ratten i bilen när polisen pratade.. Undrar vad det var om inte reklam?
Men visst, vad jag hört är det ingen dans på rosor i Rosengård, även om jag aldrig varit där själv..
Undrar om den där branden i klippet över huvudtaget hade med Malmö att göra..?
June 28, 2001
vanligtvis så brukar ju us lägga massa skit på sverige men nu har dom gnällt över vårat muslimproblem.
fan US är en stor anldening till att dom flyttar hit ju.
"You have 1,000 students in a Swedish school. How many are Swedes? Two," said Lars Birgersson, principal of the Rosengrad School.
nice, 2 svennar av 1000 på en skola.
*kan svenne 1 komma till expeditionen*
Edit: heh vad skoj dom utalar malmö.
nåväl, dom filmade ratten på polisbilen väldigt snabbt, det var ju ett chevamärke på den !? snuten kör ju volvo.
har jag fel eller försökte fox få in reklam för deras bilar ?
December 31, 2002
Mind wrote: vanligtvis så brukar ju us lägga massa skit på sverige men nu har dom gnällt över vårat muslimproblem.
fan US är en stor anldening till att dom flyttar hit ju."You have 1,000 students in a Swedish school. How many are Swedes? Two," said Lars Birgersson, principal of the Rosengrad School.
nice, 2 svennar av 1000 på en skola.
*kan svenne 1 komma till expeditionen*
Edit: heh vad skoj dom utalar malmö.
nåväl, dom filmade ratten på polisbilen väldigt snabbt, det var ju ett chevamärke på den !? snuten kör ju volvo.
har jag fel eller försökte fox få in reklam för deras bilar ?
En del piketbussar är chevor.
October 24, 2002
Zeth wrote: Ni som bor i Malmö, är det verkligen så som på videoklippet? Såg inte ens ut att vara i Sverige.
Brinner ju inte i varje hörn, men visst är det åt helvete. Som svensk är du ruskigt osäker i Rosengård. Som svensk ungdom, kring 20:00 är det extremt farligt att befinna sig i Rosengård, chansen att du ska råka ut för något är överhängande.
January 21, 2003
Deuterium wrote: [quote=Zeth]Ni som bor i Malmö, är det verkligen så som på videoklippet? Såg inte ens ut att vara i Sverige.
Brinner ju inte i varje hörn, men visst är det åt h*****e. Som svensk är du ruskigt osäker i Rosengård. Som svensk ungdom, kring 20:00 är det extremt farligt att befinna sig i Rosengård, chansen att du ska råka ut för något är överhängande.
Bra att veta, lär inte styra kosan ditåt iaf. Snaggat hår, så tror de säkert man är rasist/nazist....
March 11, 2003
BelGarath wrote: Lord Belial - Purify Sweden
mest intelligenta låttext som någonsin skrivits
(handlar om att vi skall bränna alla kyrkor moskeer och slänga ut allt religiöst ur sverige) 🙂
Religion skapar bara problem
Det är ju bara nonsens. Det är inte religionen som skapar problemen. Den bara används som en förevändning för att fortsätta bråka.
2 Guest(s)