July 13, 2002
pompougnac wrote: hmm fyller 18 i maj... jobbigt att bli vuxen 🙂
me2... men jag kan garantera att jag fyller före dig 😀 (typ 2 på natten den 1:a, alltså den natten alla firar valborg :pidu: :hb:)
ps: sådär, nu har även jag klämt den välkända nya smily kombinationen 😀
January 20, 2003
Elias667 wrote: [quote=pompougnac]hmm fyller 18 i maj... jobbigt att bli vuxen 🙂
me2... men jag kan garantera att jag fyller före dig 😀 (typ 2 på natten den 1:a, alltså den natten alla firar valborg :pidu: :hb:)
ps: sådär, nu har även jag klämt den välkända nya smily kombinationen 😀
mjo jag kan erkänna att du fyller före (fyller 11e...), fast det blir ju alltid fest vid valborg i vilket fall... 😀 :bgrin:
January 23, 2002
skiroy wrote: Kom igen när ni fyller 40 år era småkids. 😀
😮 [-o<
Otroligt, skidan säger på sätt å vis grattis i en "jag fyller år"-tråd istället för att säga som han brukar att inte sådana trådar uppskattas på NH då det är för många av dem. 😕 :-k :-s :wide:
Aha, nu kom jag på det. :wow:
Åkte visst ner några öl innan han skulle gå till puben, han är alltså inte riktigt nykter. :hehe: :pidu: :bgrin:
Jaja, grattis mrfilen, du kommer ju till och med från rätt stad. 😀
September 12, 2001
Steel wrote: [quote=skiroy]Kom igen när ni fyller 40 år era småkids. 😀
😮 [-o<
Otroligt, skidan säger på sätt å vis grattis i en jag fyller år-tråd istället för att säga som han brukar att inte sådana trådar uppskattas på NH då det är för många av dem. 😕 :-k :-s :wide:
Aha, nu kom jag på det. :wow:
Åkte visst ner några öl innan han skulle gå till puben, han är alltså inte riktigt nykter. :hehe: :pidu: :bgrin:
Jaja, grattis mrfilen, du kommer ju till och med från rätt stad. 😀
Näe...
Sådana här trådar om att " jag fyller år" är långt ifrån uppskattat men jag hade brått iväg för att träffa lite folk så jag pallade inte att låsa just då.
Jag var spiknykter och är det fortfarande så jag slänger på ett lås på denna tråd...."jag fyller år trådar" är inte så välsedda i forumet.
Men vi kanske borde dela upp det med någon forumdel eller script som gör att när någon fyller år så ska det synas i forumet .
Vad sägs om det ?
Tråd låst förresten. 🙂
1 Guest(s)