January 13, 2004
Json_81 wrote: [quote=Boomhauer]Det var en av de bedrövligaste snyfthistorier jag läst på länge! Grabben har plattfot och specialanpassad cykel, jisses :)R Mitt vänstra öra sitter 1 mm högre än mitt högra 🙄
Det känns som att vi har förlorat allt för att vi ville besöka vår familj, säger Falah Abdul Hussein.
Det känns som att de har förlorat sin lägenhet för att de inte betalat hyran på 2 månader. 11000 känns dock som en ganska omotiverad summa, men att de blivit vräkta ser jag faktiskt inget konstigt med, även om det är tragiskt. Fastighetsägaren hade ju ingen chans att veta vad som pågick.
11000 för två månaders hyra tycker inte jag låter så konstigt.
Vi betalar 5330/månad för en tvåa, de hade en större lägenhet.
Nej som hyra låter det rimligt för en lägenhet på 120 kvadrat men det står att 11000 är kostnaden för beslagtagandet 😉
November 22, 2001
Boomhauer wrote:
Nej som hyra låter det rimligt för en lägenhet på 120 kvadrat men det står att 11000 är kostnaden för beslagtagandet 😉
Ah, missade det.
Men det vär äl inte heller helt orimligt. Familjen försvann trots allt spårlöst utan att höra av sig. Även om de inte kunde göra det.
April 29, 2004
vet inte vad som hände ,
höll på med uppdatera tryckt som fan på själva
blå pilerna i mozila , det gick segt som tusan , med lada ner själva
https://www.nordichardware.se/forum( sidan )
det hängde sig flera gånger i går ,
hjälpt inte äns töma temparna ,
kund inte se alltid efter ha förhandgransk antal gånger ,
bruka alltid ändra samma medlande ,
av nån okänd anledning vet inte vad som strulade i går kväll i från min station på comhem
det är synd att man inte kan ta bort inlägg som redan ligger inut i en tråd , går bara om det är det sista . slutet av tråden X
2 Guest(s)