June 23, 2002
Deuterium wrote: [quote=macrus]Polare eller kompis
Polare skrev trådskaparen i sin första post, kompis är inte en synonym till kompis nej. Skönt med seriösa svar...
Du kan ju börja med att läsa hela första inlägget innan du börjar klaga på andra. Vore skönt med seriösa svar ja.
Lakszen wrote: Jag använder ofta kompis framför andra synonymer [nedan] någon som kan förklara när man ska använda dessa eller vad ni använder mest ?
October 24, 2002
macrus wrote: [quote=Deuterium][quote=macrus]Polare eller kompis
Polare skrev trådskaparen i sin första post, kompis är inte en synonym till kompis nej. Skönt med seriösa svar...
Du kan ju börja med att läsa hela första inlägget innan du börjar klaga på andra. Vore skönt med seriösa svar ja.
Lakszen wrote: Jag använder ofta kompis framför andra synonymer [nedan] någon som kan förklara när man ska använda dessa eller vad ni använder mest ?
Hur förklara du det?
June 23, 2002
Deuterium wrote: [quote=macrus][quote=Deuterium][quote=macrus]Polare eller kompis
Hur förklara du det?
Åh herregud. Jag som gjorde den texten fet det jag syftade på. Att du inte ens kan se det är ju helt otroligt.
Eller menar du att jag ska förklara varför jag använder dom mest? Annars tycker jag fan synd om dig om du fortfarande inte fattar vad jag menar. Ta och använd hjärnan och läs mitt en första inlägget en gång till.
January 18, 2004
October 24, 2002
macrus wrote: Åh herregud. Jag som gjorde den texten fet det jag syftade på. Att du inte ens kan se det är ju helt otroligt.
Eller menar du att jag ska förklara varför jag använder dom mest? Annars tycker jag fan synd om dig om du fortfarande inte fattar vad jag menar. Ta och använd hjärnan och läs mitt en första inlägget en gång till.
Oj, läser bara vad man vill läsa ibland. Ber om ursäkt...
June 23, 2002
Deuterium wrote: [quote=macrus]Åh herregud. Jag som gjorde den texten fet det jag syftade på. Att du inte ens kan se det är ju helt otroligt.
Oj, läser bara vad man vill läsa ibland. Ber om ursäkt...
Mja, det har du rätt i. Ursäktan godtagen.
Kom även och tänka på en till sak. Använder inte ordet "kompisar" direkt mycket när jag snackar med folk "IRL" utan mer på irc eller så. "IRL" blir det nästan alltid polare.
2 Guest(s)