April 13, 2003

http://www.aftonbladet.se/vss/.....86,00.html
haha
är det någon som ska gå och se filmen?
[Image Can Not Be Found]
March 20, 2003

ayze wrote: [quote=Pim_]har biljetter till premiären, mittenmitten, Palladium......då blir fan nästan vilken film somhelst bra
grymt härligt! hur mkt pröjsade du?
har sj'lv sett fram emot filmen väldigt mkt.
Biobiljett kostar väl lite under 100lappen....vissa filmer ska man kolla på bio även om det finns ts-varianter ute på nätet
August 13, 2002

Jag har redan sätt filmen. Tycker den är jävligt bra, men lite konstigt slut. Eller, en luring så att säga.
Har lite svårt och se hur man ska kunna göra en fjärde film på trean (Terminator 4 är ju ett registreat varumärke redan).
Dock är den klart sevärd, så alla borde se den någongång.
Btw....bruden är vass
April 13, 2003

GolZa wrote: Jag har redan sätt filmen. Tycker den är jävligt bra, men lite konstigt slut. Eller, en luring så att säga.
Har lite svårt och se hur man ska kunna göra en fjärde film på trean (Terminator 4 är ju ett registreat varumärke redan).Dock är den klart sevärd, så alla borde se den någongång.
Btw....bruden är vass
Hur ser arnold ut´i filmen? kollade du länken ovan med fetemansbilderna? Är han lik sig i filmen?
September 13, 2002

GolZa wrote: Jag har redan sätt filmen. Tycker den är jävligt bra, men lite konstigt slut. Eller, en luring så att säga.
Har lite svårt och se hur man ska kunna göra en fjärde film på trean (Terminator 4 är ju ett registreat varumärke redan).Dock är den klart sevärd, så alla borde se den någongång.
Btw....bruden är vass
vad e det som ska vara så svårt med att göra 4an?
det e ju som upplagt för en fortsättning..
1 Guest(s)