February 12, 2003
Callister wrote: [quote=Krqagyzzz]Äh!" Jan Guillou skulle helt klart passa bäst..
Det där var inte ens roligt. 🙂
David Hasselhoff skulle passa riktigt bra, terminator med en svart Trams am bil också. :bgrin:
Det skulle bara vara rå-gay... Rosa träningsoverall á la åttiotal också? :bgrin:
July 27, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Callister][quote=Krqagyzzz]Äh!" Jan Guillou skulle helt klart passa bäst..
David Hasselhoff skulle passa riktigt bra, terminator med en svart Trams am bil också. :bgrin:
Det skulle bara vara rå-gay... Rosa träningsoverall á la åttiotal också? :bgrin:
Det skulle vara så jävla bra paranoid. 😀
February 12, 2003
Callister wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Callister][quote=Krqagyzzz]Äh!" Jan Guillou skulle helt klart passa bäst..
Det skulle vara så j**la bra paranoid. 😀
Du syftar förstås på parodi? 🙂
Eller panodil? Skit samma... Min kompis hade en parodi på början av T2, gjord av skåningar...
May 17, 2002
Callister wrote: [quote=Krqagyzzz]Äh!" Jan Guillou skulle helt klart passa bäst..
Burt Raynolds då? han har iaf en svart Trans AM 😛
February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Callister][quote=Krqagyzzz]Äh!" Jan Guillou skulle helt klart passa bäst..
Hah, fy fan... Varför inte Roger Moore? :bgrin:
Säger bara Cannonball Run...:D
May 17, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Callister][quote=Krqagyzzz]Äh!" Jan Guillou skulle helt klart passa bäst..
Hah, fy fan... Varför inte Roger Moore? :bgrin:
Säger bara Cannonball Run...:D
Jo.. Fast Burt Raynolds kör inte Trans AM i Cannonball Run utan i Nu blåser vi snuten.
February 22, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Callister][quote=AMD_RULEZ][quote=Callister][quote=Krqagyzzz]Äh!" Jan Guillou skulle helt klart passa bäst..
Det skulle vara så j**la bra paranoid. 😀
Du syftar förstås på parodi? 🙂
Eller panodil? Skit samma... Min kompis hade en parodi på början av T2, gjord av skåningar...
TURBOBOOST!!! *zoooom zoooom zoooom DUNS*
June 23, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=DoN]1:an o 2:an var bra filmer.
jag tycker 3:an var dålig. Och hur ska dom kunna hitta på en fortsättning. Tror 4:an kommer bli askass.
men hon norskan som var med i 3:an lyfte ju filmen lite iaf 😉
[Image Can Not Be Found]
finns bättre bilder, men man kan inte få allt.
Norskan?
Hon är väl dansk?
Kristinna Loken f.ö.
May 17, 2002
macrus wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=DoN]1:an o 2:an var bra filmer.
jag tycker 3:an var dålig. Och hur ska dom kunna hitta på en fortsättning. Tror 4:an kommer bli askass.
men hon norskan som var med i 3:an lyfte ju filmen lite iaf 😉
[Image Can Not Be Found]
Norskan?
Hon är väl dansk?
Kristinna Loken f.ö.
Är hon dansk? Det var ju inte bra, jag tycker norskor är mycket trevligare.
July 3, 2003
macrus wrote: men hon norskan som var med i 3:an lyfte ju filmen lite iaf 😉
[Image Can Not Be Found]
Norskan?
Hon är väl dansk?
Kristinna Loken f.ö.
Hon är väl varken norska eller danska utan amerikanska född i Hudson, New York... :bok:
3 Guest(s)