November 6, 2001
Tycker alla som funderar pÄ en T68 nu ska övervÀga att vÀlja en T610 istÀllet. Har allt som T68 har och mycket mer^^
Sitter och leker med en sÄn nu (farsan har lÄnat frÄn jobbet, jÀjÀ^^v), och den Àr jÀkligt skön. SkÀrmen Àr skarp, menyerna Àr snabba, kameran Àr hyfsad, etc...
February 1, 2003
Har inte fÄtt Bluetooth att fungera mellan min Nokia 8910i och Palm Tungsten T Ànnu men skall försöka igen nÀr jag fÄr mitt Comviq abonnemang. det Àr ju meningen att jag skall surfa pÄ handdatorn.
Jag fattar inte hur det skall fungera, Palmen har ju bara förvalda ISP'er att ta av?
October 27, 2001
Hihi, nu var jag tvungen att testa bluetooth igen och efter nĂ„gra timmars försök fick jag det att funka đ
Jag testade att trycka pÄ "ta emot objekt" pÄ min telefon (T68i) och sÄ tog jag emot med datorn, men felet som jag gjort sÄ mÄnga gÄnger tidigare var att jag valde att den skulle ha auth, för utan det funkade det.
May 23, 2002
CoLiC wrote: [quote=macrus]hehe, sjĂ€lvklart o sjĂ€lvklart alltid haft nokia eller simens innan men nu blev det en Ericsson alla nokia jag har har gĂ„tt sönder pĂ„ olika sĂ€tt đ
Hoppas denna funkar bra iaf đ
Min 3310 har blivt slÀngd överallt, har blivit tappad frÄn cykeln ett otal gÄnger, och allt som hÀnder e att batteriet ploppar ut och inge mer. Det Àr den mest slagtÄliga nalle jag haft! Min gamma t28 klarade inte ens av att tappas i marken, dÄ sprack displayen och och luckan gick sönder helt, telefonen ramlade allmÀnt sönder.
Ericsson fÄÄr anstrÀnga sig lite mer om dom vill sÀlja mobiler. Har dock spekulerat pÄ att köpa deras T800.
Hehe... Testat Ericsson R310? Den testades i jord & skog förut. De la den i skogen och körde över med en fullastad skotare (28 ton) och la den i en vattenpöl i en hel vecka... den fungerade fortfarande
July 3, 2001
nu har jag fĂ„tt bluetooth att funka đ
fy fan vad behĂ€ndigt đ anvĂ€nder mobilen för att styra datorn frĂ„n hela huset! man kan styra allt! winamp, musen , windows, hela skiten đ
sedan kan man ju editera telefonbok och sÄnnt oxÄ! mycket behÀndigt!
lite bra lÀnkar :
http://www.christersson.org <-- bra program!
https://sourceforge.net/projects/fma/ <--- hyffsat program
http://www.esato.com <-- forum, ringsignaler,themes och annat gratis đ (krĂ€ver att man gĂ„r in pĂ„ deras wapsida för att spara ringsignalerna)
July 3, 2001
PaiN wrote: sry, jag tittade inte sĂ„ noga đ
Finns det fler roliga program?
t.ex. dĂ€r man kan göra skĂ€rmslĂ€ckare och sedan skicka till mobilen, eller kan man göra en gif fil och sedan skicka den via "send file" programet? Hur vet man att den hamnar rĂ€tt? o.s.v. đ
jag kan vara "dra" bilder och ringsignaler i utforskaren till mobilen...
du behöver nog inget speciellt program
July 3, 2001
PaiN wrote: Men MS skickade inte med nĂ„gon vettig mjukvara sĂ„ jag har inte den funktionen đ
nehe... jag har iaf en Trust BT110 adapter och dÀr följde det med drivers och ganska bra mjukvara..
jag sÄg nÄnstanns en lÀnk till windows update för bluetooth stöd, men det var pÄ tyska vilket betyder att det borde gÄ att fÄ tag i ms BT drivers oxÄ
1 Guest(s)