February 15, 2003
Min Lärare anklade mig för att ha tagit ett skolarbete på internet idag, vilket inte var sannt..
Jag hade lagt ner jätte mycket arbete på det skolarbetet och blev inte så glad när man bara fick höra: Det är har inte du skrivit, det är för bra..!
Hur vanligt är det att folk tar skolarbeten från internet egentligen..?
August 11, 2002
Har inte tagit något arbete från internet bara info och sånt. Men att läraren kan säga att du ska ha tagit det från internet bara för att det är bra 😕 lite wierd. Be läraren bevisa det.
Var det ett ämne som du är intresserad av? Isf brukar ju de uppsatserna bli lite bättre 🙂
February 1, 2002
Gueno wrote: Jag gjorde det en gång i gymnasiet.. blev avslöjad..
Ojsan, tror jag vet hur det känns.. jag gjorde nåt sånt fast i typ 7:an på svenskan.
Glömde bort totalt att det skulle vara inlämnat annars så skulle vi få ig för hon skulle sluta så jag skyndade mig som fan på morgonen och skrev ut nåt bara, tydligen va visst just den rätt känd så de blev rätt svettigt när hon visade mig boken och min utskrift .. jobbigt då men nu skrattar man åt det 🙂
December 13, 2003
:bok: hade jag vart dig så hade jag fått hets på läraren... :bash:
:banghead: om inte han trorde på mig då så hade jag fått ännu mer hets :gunsfire:
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
October 27, 2001
Jag har aldrig gjort det, finns för hög risk att bli påkommen.
Nu har lärarna även fått hjälp av ett företag, Urkund, som kollar änns arbeten och är otäckt bra på att upptäcka fusk. 😛 En kompis i klassen åkte dit.
För några år sedan så hade två stycken i grannklassen råkat lämna in exakt samma arbete samtidigt, som de rippat från nätet. Inte särskilt lyckat. 😛
3 Guest(s)