October 28, 2002
Ja, under diverse omständigheter under gårdagen vaknade jag iaf med en karta tabletter i bakfickan, vet inte riktigt vad för tabletter dock, dom är ganska stora, står A | L på dom.. typ 1cm i diameter och en halv cm tjock..
någon som har en aning?
säljes för högstbjudande :bgrin:
February 21, 2003
Tja, det är förmodligen inte dr0gs. De brukar ju säljas i vanliga små förslutningsbara påsar. Ingen knarkproducent vill väl riskera att ställa upp maskiner nånstans bara för att få tabletterna på karta...
Gå till apoteket och fråga annars. Förmodligen rör det sig väl om halstabletter eller nåt.
January 28, 2003
Ogrebeast talar av egen erfarenhet ser jag 😀
med tanke på storleken tror jag inte det är några starkare grejor.. och jag tror ingen skulle lägga en 10 tabletter med typ extacy med tanke på priset på den skiten och dom lä rinte vara så stora heller för den delen :)...
February 19, 2003
August 20, 2001
Mind wrote: [quote=Sourzie]om det e ecstasy så står det aldrig AL på dom utan då är det en triangel på dom tror jag..:]
njae, dom brukar köra med ganska många olika märken, en fågel är ganska vanligt. nere till vänster.
[Image Can Not Be Found]
Minds egen samling 😉
February 19, 2003
October 27, 2001
Mind wrote: tvålar för musar isådana fall =D
"möss" (Jag ska inte börja snacka om meningsbyggnaden, det blir bara massa onödiga uppföljningar som är OT)
Hauk
Det var väl någon snäll människa som tänkte att du behövde lite grejjor för din mage, när eller om du vaknade upp. 🙂
1 Guest(s)