June 28, 2001
PaiN wrote: [quote=Mind]tvålar för musar isådana fall =D
"möss" (Jag ska inte börja snacka om meningsbyggnaden, det blir bara massa onödiga uppföljningar som är OT)
Hauk
Det var väl någon snäll människa som tänkte att du behövde lite grejjor för din mage, när eller om du vaknade upp. 🙂
nej nej, det är meningen att det ska vara musar. för i ett visst sammanhang så existerar inte möss utan Musar.
en Mus , flera musar på en gång 😮
August 20, 2001
Mind wrote: [quote=PaiN][quote=Mind]tvålar för musar isådana fall =D
"möss" (Jag ska inte börja snacka om meningsbyggnaden, det blir bara massa onödiga uppföljningar som är OT)
Hauk
Det var väl någon snäll människa som tänkte att du behövde lite grejjor för din mage, när eller om du vaknade upp. 🙂
nej nej, det är meningen att det ska vara musar. för i ett visst sammanhang så existerar inte möss utan Musar.
en Mus , flera musar på en gång 😮
Ehhh?
November 16, 2002
Mind wrote: [quote=Sourzie]om det e ecstasy så står det aldrig AL på dom utan då är det en triangel på dom tror jag..:]
njae, dom brukar köra med ganska många olika märken, en fågel är ganska vanligt. nere till vänster.
[Image Can Not Be Found]
Hehehe det ser ju ut som sånna här små godiskarameller som är gjorde av rent socker, fint o råka byta ut nåra till nån familj som ska hem o titta på bingolotto o äta godis 😀 👿 😀 👿 😀
lr varför inte bara byta ut några av yngve 89s magpiller mot några sånna där han lär nog må bra resten av dan 😀 👿 😀 👿 😀 👿
August 21, 2001
Metz wrote: [quote=Mind][quote=Sourzie]om det e ecstasy så står det aldrig AL på dom utan då är det en triangel på dom tror jag..:]
njae, dom brukar köra med ganska många olika märken, en fågel är ganska vanligt. nere till vänster.
[Image Can Not Be Found]
Hehehe det ser ju ut som sånna här små godiskarameller som är gjorde av rent socker, fint o råka byta ut nåra till nån familj som ska hem o titta på bingolotto o äta godis 😀 👿 😀 👿 😀
lr varför inte bara byta ut några av yngve 89s magpiller mot några sånna där han lär nog må bra resten av dan 😀 👿 😀 👿 😀 👿
De smakar inte socker. har jag hört.
August 16, 2002
Garfzez wrote: [quote=ViU][quote=Garfzez]De smakar inte socker. har jag hört.
Har du hört ?
Jupp. Har hört att de ska vara beska som fasiken.
men ofta man sitter o tuggar på dem.. ner direkt för bästa effekt... annars kan man krossa den o dra ner den med vatten eller vadsomhelst...
dessutom låtet A|L som alvedon tycker jag... inte vet jag
October 27, 2001
keffing wrote: [quote=Garfzez][quote=ViU][quote=Garfzez]De smakar inte socker. har jag hört.
Har du hört ?
Jupp. Har hört att de ska vara beska som fasiken.
men ofta man sitter o tuggar på dem.. ner direkt för bästa effekt... annars kan man krossa den o dra ner den med vatten eller vadsomhelst...
dessutom låtet A|L som alvedon tycker jag... inte vet jag
Alvedon är inte så stora och platta, de är avlånga. Om det nu hade varit alvedon i form av brustabletter hade det inte stått någonting.
Fallet är som sagt redan löst; det var piller som man kan tugga i sig för att lugna ner magen lite.
3 Guest(s)