January 17, 2002
Nu ligger min ilska verkligen på topp, har aldrig kännt mig så förnedrad som i dag...
For ner på stan och skulle käka, då jag träffar en klasskompis jag inte riktigt "kommer överenns med"...
Jag skulle fixa ordning i väskan på renmarkstorget i Umeå då killen kommer och helt enkelt tippar mig ur rullstolen så jag blir liggandes förvirrad i några sekunder innan jag ser honom springa iväg med den mot skolan... Tack! Jävligt moget ditt as! Fan -7 grader ute för det första! Och INGEN gjorde något annat än att komma fram till mig och fråga hur det gick och säga "Det där var hemskt dumt gjort av dem..."... JAHA! Spring efter dem då din lata gnu! Såg minst 4 pers kapabla till det!
Allt slutade med att jag dirigerade om min taxi till torget så jag kunde be nån leta rätt på stolen på skolan (Som förövrigt stod just innanför ingången, tänk så omtänksamt av dem...). Satt i minusgrader i en halvtimme i endast tshirt+tjocktröja...
Finns inget som hindrar mig från att lyfta på luren och polisanmäla detta, frågan är om jag ens orkar eftersom det inte finns några bevis, bättre att låta skolan stänga av fanskapet på nått sätt, eller?
Känns som om det skulle vara skönt att köra över en viss person imorrn, helst långt inne på stan så han måste kravla sig hem med brutna fotleder...
Inga onda smileys kan visa hur redigt förbannad jag är just nu...
January 17, 2002
obelix wrote: 👿 Det är sant...
Sista idioten är inte född... 👿Sätt dit fanskapen om du kan...
Det är sant...
Och jag vet inte om det är möjligt att göra det, ska först försöka få honom avstängd på skolan eller nått, det har hänt att elever åkt ut pga mindre saker än detta... Kanske då man fått ett erkännande därifrån kan man polisanmäla.
December 31, 2002
CoLiC wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi]Det var fan RIKTIGT lågt gjort! :burn:
Vad går du i för "årskurs"?
3dje året gymmasiet, vi är båda 19 år.
OK. Jag är ett år yngre och bodde ursprungligen i Umeå. Jag kanske kände dig eller "elakingen", vem vet?
Försök få honom utkickad ur skolan först. Jag tror det tar hårdast och då kan du förhoppningsvis få ett erkännande inför vittnen.
January 17, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=CoLiC][quote=Tobi-Wan kenobi]Det var fan RIKTIGT lågt gjort! :burn:
OK. Jag är ett år yngre och bodde ursprungligen i Umeå. Jag kanske kände dig eller "elakingen", vem vet?
Försök få honom utkickad ur skolan först. Jag tror det tar hårdast och då kan du förhoppningsvis få ett erkännande inför vittnen.
Vilken skola gick du på?
January 17, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=CoLiC][quote=BloodMan]varför gjorde han så ? suck vilken tönt som gör nåt sånt.
Jag fick honom underkänd i två ämnen, antar att det hade en ledande roll i saken...
EDIT: Helt "lagligt" förståss.
Hur lyckades du med det?
Och varför?
Sa sanningen om vad han gjort på lektionerna till läraren, dvs inget, med klara bevis. + att han hotat mig till livet upprepade gånger vilket inte hjälpte det heller (Därför jag upplyste läraren om hans "effektivitet").
December 31, 2002
CoLiC wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi][quote=CoLiC][quote=Tobi-Wan kenobi]Det var fan RIKTIGT lågt gjort! :burn:
Vilken skola gick du på?
JAg gick på Mariebergsskolan i ettan och tvåan innan jag flyttade.
January 17, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=CoLiC][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=CoLiC][quote=Tobi-Wan kenobi]Det var fan RIKTIGT lågt gjort! :burn:
Vilken skola gick du på?
Tyvärr, det här är en ersängare (Ersboda bo... Kanske säger något om honom?)
Jag bor utanför umeå, så jag gick på byaskolorna.
December 31, 2002
CoLiC wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi][quote=CoLiC][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=CoLiC][quote=Tobi-Wan kenobi]Det var fan RIKTIGT lågt gjort! :burn:
Vilken skola gick du på?
Tyvärr, det här är en ersängare (Ersboda bo... Kanske säger något om honom?)
Jag bor utanför umeå, så jag gick på byaskolorna.
Jag föddes i Myrbäck och gick i förskola i Sörfors sen flyttade vi in till Mariehem. Så en annan är ju också lite lantis. 😀
För att sammanfatta det kan man säga att du är en Umeåbo som paddlar lite kanot. JAg är en kanotist som bodde ett tag i Umeå 🙂
January 17, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote:
Jag föddes i Myrbäck och gick i förskola i Sörfors sen flyttade vi in till Mariehem. Så en annan är ju också lite lantis. 😀
För att sammanfatta det kan man säga att du är en Umeåbo som paddlar lite kanot. JAg är en kanotist som bodde ett tag i Umeå 🙂
Nice! Jag paddlar Kajak f.ö 😉 Bor ute vid Yttersjö/Bjännsjö jag, perfekt för paddling 😀
December 31, 2002
CoLiC wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi]
För att sammanfatta det kan man säga att du är en Umeåbo som paddlar lite kanot. Jag är en kanotist som bodde ett tag i Umeå 🙂
Nice! Jag paddlar Kajak f.ö 😉 Bor ute vid Yttersjö/Bjännsjö jag, perfekt för paddling 😀
OK. Själv paddlar man racingkajak och kanotpolo. Jag började dock inte paddling förrän jag flyttat tillVästerås. Jag minns dock att jag var och prövade en gång i Umeå men där har de väl bara forskanoter har jag för mig.
Sen är ju de forskanotisterna lite halvgalna. Jag har själv sett dem glida ut för snön ner mot utsläppet från vattenkraftverket vad det nu heter. Det är galet!
December 31, 2002
Starscream wrote: Är det kul o paddla? har funderat länge på o testa, bor 20m från vattnet....
Ja, för fan!
Det är väldigt bra träning också. Det slutar med att man ser ut som en upp-och-nervänd triangel. Det är ju lite kul att paddling fått ett litet uppsving nu efter OS. De senaste åren har det varit en tynande tillvaro för kanotsverige men det vänder förhoppningsvis nu. Det är ju trots allt en av de mest medaljgivnde, om inte den mest medaljgivande, sporten Sverige har i OS.
För övrigt så fick klubben ett trevligt tillskott på åengar när Markus Oscarsson kom hem. Alltid välbehövligt.
Om du bara ska ha kul rekommenderar jag kanotpolo som är lite softare och roligare. Om du vill förbättra din fysik mycket rekommenderar jag racingkajak. Klubbkänslan är ju närvarande även där eftersom majoriteten av distanserna på SM är besättning med två eller fyra man samt 4 mans stafett.
1 Guest(s)