February 12, 2003
DiDi wrote: [quote=abishai][quote=AMD_RULEZ][quote=DiDi]Jag vill flytta nånstans där det inte finns människor...
Hem till mig...
Är du ett magiskt får AMD_RULEZ? :eye:
Nej han är fjortis... de är inte människor 😀
Bor mitt i en skogjävel 3 mil från city...:) Det stör mig.
Och fjortis får ni säga vad ni vill om, jag anser mig inte vara en.
September 5, 2001
CoLiC wrote: [quote=hawkie]Jaha, trodde du att du kunde skvallra utan att det skulle få konsekvenser? Fan du borde ju veta bättre än att ha och göra med sådant folk. Nåja nu vet du vad han är kapabel till och hoppas du lärt dig en läxa.
Missförstå mig inte, det rättfärdigar inte hans beteende, det är jävligt lågt att ge sig på någon som inte kan försvara sig.
Men det är också lågt, inte lika men det är lågt att skvallra och lägga sig i andras problem.
edit:varför är ni i konflikt överhuvudtaget?
Killen har svårt att ta order, så då jag var ansvarig för vårat klassrum och sa åt honom att jobba istället för att sitta och dega bara så sa han åt mig att sköta mina egna saker, "annars j**lar", sen blev hoten bara grövre och grövre varje dag då man skulle säga till honom. Det fick mig att slå bakut och skrev ner att han inte gjort något den månad jag var ansvarig. Pga det fick han IG i båda ämnena vi hade då. Ångrar inget.
Där har du anledningen till konflikten. Och det är inte lågt att lägga sig i andras problem då det också är ens eget.
Vem gav dig ansvaret? Om han nu är ett problembarn (av den grövre sorten som det verkar) så ska man nog inte som rullstolsbunden ta åt sig sådanna uppdrag för då går det ju som det går?
Hur kan det vara ditt problem också? Du kunde inte talat med läraren bara första gången utan att blanda in honom överhuvudtaget?
ps. Polisanmäl för misshandel, jag hade inte tvekat i din situation
4 Guest(s)