August 7, 2001
hmm, jaja. då blev man varnad utan att man bröt mot reglerna. nej, i ren protest tänker jag sluta läsa och skriva i detta forumet. det var jättetrevligt här förr i tiden, men nu så finns det ju moderatorer som gör egna regler allt efter som att spelet går bara för att man skriver något som inte passar dom.
March 17, 2002
daggerr wrote: hmm, jaja. då blev man varnad utan att man bröt mot reglerna. nej, i ren protest tänker jag sluta läsa och skriva i detta forumet. det var jättetrevligt här förr i tiden, men nu så finns det ju moderatorer som gör egna regler allt efter som att spelet går bara för att man skriver något som inte passar dom.
Njae, utan anledning tror jag inte att det va.
Du har ju sagt en del ibland.
aja, ha ett bra liv!
Oldschool member since 2002.
June 17, 2001
daggerr wrote: hmm, jaja. då blev man varnad utan att man bröt mot reglerna. nej, i ren protest tänker jag sluta läsa och skriva i detta forumet. det var jättetrevligt här förr i tiden, men nu så finns det ju moderatorer som gör egna regler allt efter som att spelet går bara för att man skriver något som inte passar dom.
Vi har även något som kallas för vett&etikett... jag behöver nog inte tillägga mer.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 1, 2002
Gör sina egna regler? aja.. barnsligt o dra bara för det!
January 4, 2001
Vajsman wrote: "Vem bryr sig? Inte jag iaf..."
va taskigt...där är problemet, folk bryr sig för lite...
datornördar bör visa en mjuk och hänsynsfull sida mot andra datorkids som på något sätt blivit illa bemötta..
Daggerr har inte blivigt illa bemöt. Han har gjort någonting otillåtet och han har blivigt varnad, precis som vem som helst hade blivigt om han/hon hade gjort samma sak!
September 5, 2001
Löjligt att få en varning för att man tycker en sak om djur på ett HÅRDVARU forum, varna dom som istället startar trådar som redan finns, tex finns typ 35 trådar om hur man överklockar en p4...eller kanske sabbar det statistiken?
Lixom, hur många sälar klubbas inte ihjäl varje dag? klubba o klubba...EN PINNE MED EN SPIK I HUVUDET KANSKE?! Lixom, alla djur är väl lika värda, vare sig en katt eller en säl. Om det endå finns gatu djur (som det finns MYCKET av) kan väl folket tjäna en slant på det, djuren mår inte bättre av att gå runt på gatan och sprider sjukdomar!!!!
1 Guest(s)