June 3, 2001
Jag vill bara ge några råd och frågor till kompisarna som "lånade" bilen natten mellan fredag och lördag.
Ni hade väll inte behöft slagat in rutan i bak eller?
Å varför backa ni på något så det blev värsta bucklan?
Varför hade ni full gas och la i driven? Automaten mår inge vidare av det. Den går ju jättekonstigt nu.
Hoppas att du som satt i framsätet inte gorde illa fötterna när du sparka bort rattstångskåpan.
Du råkade visst få med tändningslåset också.
Sen så råka nån av er visst sabba rattlåset.
Det fastnar ibland när man svänger till höger, var ju nära att ta ett staket och 2 bilar idag.
Det är skitjobbigt.
Du som satt i baksätet, du kan ju inte hanskas med knivar du skar ju upp massa djupa skåror i sittdynorna och i förarsätet - illa.
Ni borde ta förvana att stänga dörren när ni lämnar bilen..
Regnet råkade blöta ner i halva bilen.
Jag önsker er ett fortsatt trevligt liv och hoppas att ni halkar i vinter och bryter benen.
Edit: Jag vill ha tillbaka stereon nu i veckan..
Det är lite tyst utan den och det är jobbigt att sjunga själv.
September 12, 2001
Gueno wrote: Det blir fixat i morrn, du behöver inte vara orolig.
Dessutom alltid när man har fullt rattutslag, dvs det gång i några få km/h.
Det går att nita och fixa det. 😛
Om ratten låser sig och du ändå fortsätter att köra med bilen så är du inte riktigt klok om jag får säga det på mitt snällaste sätt.
December 11, 2002
skiroy wrote: [quote=Gueno]Det blir fixat i morrn, du behöver inte vara orolig.
Dessutom alltid när man har fullt rattutslag, dvs det gång i några få km/h.
Det går att nita och fixa det. 😛
Om ratten låser sig och du ändå fortsätter att köra med bilen så är du inte riktigt klok om jag får säga det på mitt snällaste sätt.
True true, att du är lite konstig visste vi ju redan Gueno men vafan kör du med bilfan om ratten låser sig? Är du helt galen eller?
September 12, 2001
Gueno wrote: För er som undrar va jag håller på med så måste ju bilfan hem.
Bärgare hade varit klart bättre än att köra runt i en bil som är hur farlig som helst.
Ja, att styrningen låser sig är inte att leka med. Tänk om du hade behövt göra en snabb undanmanöver ( till exempel ett barn som springer ut på vägen ) och så låser styrningen i samma veva.
Knappast ett drömscenario... :cy:
October 16, 2003
skiroy wrote: [quote=Gueno]För er som undrar va jag håller på med så måste ju bilfan hem.
Bärgare hade varit klart bättre än att köra runt i en bil som är hur farlig som helst.
Ja, att styrningen låser sig är inte att leka med. Tänk om du hade behövt göra en snabb undanmanöver ( till exempel ett barn som springer ut på vägen ) och så låser styrningen i samma veva.
Knappast ett drömscenario... :cy:
hur ofta gör man en undanmanöver med fullt rattutslag? :/
visst, mycket rattutslag men knappast fullt
3 Guest(s)