January 12, 2004
Är något jag aldrig trodde jag skulle säga.
Men nu gör jag det tack vare min hund som är livrädd för smällar.
Jag fattar inte varför det finns idioter som envisas med att hålla på att smälla av en massa saker mellan husen, och nära husen.
Är det verkligen så jobbigt att gå en bit bort?
Varken jag eller mina polare höll på att smälla av en massa saker nära hus, varken om barn, ungdom eller vuxen.
Jag är inte emot att folk smäller och har sig, det jag är emot är hur dom gör det.
July 19, 2001
fisken wrote: När jag gick ner på stan såg jag flera st som stog och sköt raketer från sina balkonger. Förstår inte vad man tänker med då eller om man tänker överhuvudtaget. Från en lägenhet så lyckades dom skjuta upp en raket som smällde på en annans balkong i ett annat hus.
Ho ho ho vilken överraskning grannarna fick 😀
December 28, 2004
fisken wrote: När jag gick ner på stan såg jag flera st som stog och sköt raketer från sina balkonger. Förstår inte vad man tänker med då eller om man tänker överhuvudtaget. Från en lägenhet så lyckades dom skjuta upp en raket som smällde på en annans balkong i ett annat hus.
Haha, värsta roliga. Det é softish.
May 17, 2004
jag sköt en jag känner med en raket igår natt. eller den flög mer uppp i skyn och ner damp "vrakdelarna" som en pannkaka och de tyckte väll att det skulle vara skojj att träffa en i huvudet. det var kul på sätt och vis i alla fall 🙂
personligen så älskar jag raketer och diverse. jag har alltid gjort det. som liten som stor 🙂
1 Guest(s)