May 17, 2002
Starscream wrote: hehe... jag läste här över ett halvår innan jag reggade mig, vettefasen varför.
har ett tidigare login här, från 2001 någon gång. Jag reggade mig, läste två trådar och glömde sedan bort det. Ett år senare kom jag tillbaka under nytt login och blev då genast fast.
January 28, 2003
Callister wrote: Jag läste här ungefär 1.5 år innan jag reggade mig. 🙂
A, the good days. 😛
Visst fasen är NH riktigt bra, finns ju en anledning att jag tillbringar så mycket tid här, och så alla goa nörd.. livserfarna människor man fått kontakt med. Rutger, denstore, skidan, steel, DiDi, ja listan kan göras lång 8)
March 10, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Callister]Jag läste här ungefär 1.5 år innan jag reggade mig. 🙂
A, the good days. 😛
Visst fasen är NH riktigt bra, finns ju en anledning att jag tillbringar så mycket tid här, och så alla goa nörd.. livserfarna människor man fått kontakt med. Rutger, denstore, skidan, steel, DiDi, ja listan kan göras lång 8)
Nu är du väl ändå ute och cyklar? :bgrin: 8)
August 7, 2001
jag är bara här för den trötta humorn och dom djupa diskutionerna. orkar inte ens tänka på en dator sen man gick datorteknik i gymnasiet och satt framför en dator och tog emot meddelanden dygnet runt i lumpen... sen nu när jag jobbar framför en dator mellan 10:00-21:00 om dagarna så vill man knappt se en dator... ändå tar jag mig besväret o besöka detta forum 🙂 ... för det är så bra såklart 🙂
4 Guest(s)