September 21, 2001
Jag och en kompis har planerat att resa till Östeuropa som tågluffa så vi tar gärna emot tips och platser som vi INTE ska missa i Östeuropa Vilka länderna vi har planerat att åka till :
Polen, Kroatien, Slovenien, Slovakien, Ungern, Österrike, Tjeckien, Nederländerna och Tyskland
Tack förhand
October 17, 2002
Asså, Jag har själv varit i Solvenien och Kroatien. Helt underbart vackert där. Tjeckien skulle jag gärna vilja åka till och se Prag, I Österrike vill jag se Wien och i Ungern den underbara staden Budapest.
Östeuropa's huvudstäder är mycket mer vackrare än Västeuropa, plus att alla är mycket billgare där!
August 21, 2001
heimdal wrote: jaja.. jag skulle inte luffa i de förbrytarländerna utan en avsågad hagelbössa under rocken
Fördomsfull kanske? :arg:
fast... hmm.. nu när jag tänker på det så hade jag nog inte heller vågat tågluffa där.. Om jag inte hade Heimdal med mig vid min sida.. Mad-Heimdal-Max.. 😮
December 6, 2001
Polen är verkligen fint.... är där ifrån och åker dit varje år... varmt och fina stränder har dom... Här är en bild på en strand mycket folk på denna... mer en vanligt men fin är den.... den liknar dom alla stränder jag varit på http://community.webshots.com/.....2201fFbnkx
September 13, 2002
hmm.. det jag hört av en polack på jobbet är att det finns bra mycket skumma typer i polen..
men jag står vid mitt ord..
jag skulle inte åka dit utan beväpning..
ja tänkte ge mig ut i europa själv när ja skaffat mitt MC kort, å då tänker ja fan inte åka utan att ha ngt med mig..
jag kanske e paranoid, men det e bättre att vara på "the safe side"
September 13, 2002
Hauk wrote: Heimdal, dra på det det där nätlinnet och kör med den blicken (som i bilden du vet...), så behöver du bara vara orolig iaf du skulle stanna på "The blue oyster bar" 🙄 :bgrin:
vad e det med min blick?
höll på att spöa en "sak" när han sade att ja va gay för 2 timmar sedan, men det va nog honom det var fel på för han slickade polaren i örat.. då blev det nästan otrevligt att vara honom.
btw.. ja skulle inta ha den sortens picka i kallingarna mind
1 Guest(s)