December 22, 2002
heimdal wrote: [quote=Hauk]Heimdal, dra på det det där nätlinnet och kör med den blicken (som i bilden du vet...), så behöver du bara vara orolig iaf du skulle stanna på "The blue oyster bar" 🙄 :bgrin:
vad e det med min blick?
höll på att spöa en "sak" när han sade att ja va gay för 2 timmar sedan, men det va nog honom det var fel på för han slickade polaren i örat.. då blev det nästan otrevligt att vara honom.
btw.. ja skulle inta ha den sortens picka i kallingarna mind
Du ser vär inte straight direkt med det håret som du har, så visst kan man väl misstänka lite :bgrin:
September 13, 2002
Staffe79 wrote: [quote=heimdal][quote=Hauk]Heimdal, dra på det det där nätlinnet och kör med den blicken (som i bilden du vet...), så behöver du bara vara orolig iaf du skulle stanna på "The blue oyster bar" 🙄 :bgrin:
vad e det med min blick?
höll på att spöa en "sak" när han sade att ja va gay för 2 timmar sedan, men det va nog honom det var fel på för han slickade polaren i örat.. då blev det nästan otrevligt att vara honom.
btw.. ja skulle inta ha den sortens picka i kallingarna mind
Du ser vär inte straight direkt med det håret som du har, så visst kan man väl misstänka lite :bgrin:
petitesser..
men som jag skrev i en annan tråd så är håret numera brunt.. så det va nog bara det han han var korkad.
2 Guest(s)