December 6, 2001
Hejj hoppas man får skriva saker som inte är om data här
men jag undrar om någon vet var man kan köpa takboxar som är max 24cm höga! andledningen till att jag måste ha så låg är att när vi reser så får bilen vara max 2m hög annars betalar man mycket mer!
Vi har en ford galaxy den är 176cm hög
August 13, 2001
keffing wrote: ingen aning, men jag ska åka till DH i en polares takbox o kan säga att den absolut inte KÄNNS att vara högre än 2dm... du kanske kan övertala tullaren att lägga sig i takboxen o sen fråga hur hög han tycker den känns
Va i helvete?
Om vi slopar petitesser som att ni kan krocka så glöm inte hur jävla varmt det kan bli i en sluten takbox på sommaren för jag gissar att det är DH Summer du snackar om.
Tag med vattenflaskan.
June 17, 2002
Zaver wrote: [quote=keffing]ingen aning, men jag ska åka till DH i en polares takbox o kan säga att den absolut inte KÄNNS att vara högre än 2dm... du kanske kan övertala tullaren att lägga sig i takboxen o sen fråga hur hög han tycker den känns
Va i h*****e?
Om vi slopar petitesser som att ni kan krocka så glöm inte hur j**la varmt det kan bli i en sluten takbox på sommaren för jag gissar att det är DH Summer du snackar om.
Tag med vattenflaskan.
Borra hål så har man AC...
October 16, 2003
keffing wrote: ingen aning, men jag ska åka till DH i en polares takbox o kan säga att den absolut inte KÄNNS att vara högre än 2dm... du kanske kan övertala tullaren att lägga sig i takboxen o sen fråga hur hög han tycker den känns
vad tror du händer om bilden voltar?? jag tror det är bättre o chansa o sitta i nåns knä eller i bakluckan isf...
August 16, 2002
Bogus^ wrote: [quote=keffing]ingen aning, men jag ska åka till DH i en polares takbox o kan säga att den absolut inte KÄNNS att vara högre än 2dm... du kanske kan övertala tullaren att lägga sig i takboxen o sen fråga hur hög han tycker den känns
vad tror du händer om bilden voltar?? jag tror det är bättre o chansa o sitta i nåns knä eller i bakluckan isf...
jo kanske... men vi är redan typ 8 pers i världens minsta bil typ... o antingen var det taklukan eller så får jag jogga till DH.. ne men seriöst jag kommer nog åka buss dit
October 22, 2002
*mumlar något om idioti*
En lite hård inbromsning och du kommer inte må bra. Sen så är de olagligt som attans också. Men om ni blir stoppade av farbror blå så får ju dom som sitter i bilen utöver standardplatserna gå ur och inte fortsätta sin färd. Så om du bara håller tyst då så kan ju du ha tur att få fortsätta åka. 😀
Åk buss som du eventuellt skulle göra, för din egen säkerhet.
October 25, 2003
fisken wrote: [quote=keffing]ingen aning, men jag ska åka till DH i en polares takbox o kan säga att den absolut inte KÄNNS att vara högre än 2dm... du kanske kan övertala tullaren att lägga sig i takboxen o sen fråga hur hög han tycker den känns
*mumlar något om idioti*
En lite hård inbromsning och du kommer inte må bra. Sen så är de olagligt som attans också. Men om ni blir stoppade av farbror blå så får ju dom som sitter i bilen utöver standardplatserna gå ur och inte fortsätta sin färd. Så om du bara håller tyst då så kan ju du ha tur att få fortsätta åka. 😀
Åk buss som du eventuellt skulle göra, för din egen säkerhet.
Riktiga män åker takbox!
Fan, det lät ju bra,
ska ha det som mitt nya ordspråk!!
1 Guest(s)