February 7, 2003
Alltså min flickvän har varit hos tandläkarn ungefär si o så där 15 gånger för att laga en tand, och då skulle hon bara göra en fyllning... sista gången alltså den 15 gången blev hon äntligen klar, då tänkte jag att det var på tiden....men så kommer det en kväll då vi sitter och käkar popcorn tillsammans, det säger bara krasch så delades tanden på mitt i så det blev två delar...
alltså jag tycker, kan dom ingenting...försöker dom lura en på pengar...som tur är är hon bara 18 år ännu..så hon behöver ju inte betala... eller så kanske det är flörtting på gång... vad skall hon göra tycker ni???
February 7, 2003
Pim_ wrote: Tandläkaren 15 ggr?? Hmm hur står det till i erat förhållande? Tippar på att "tandläkaren" borrar i andra hål...
hehe...nej inte vara så nu... vårt förrhållande är bara bra bra...vi skall tillomed förlova oss...så det står på topp....
men hon skulle kanske kunna anmäla det???...eller
February 1, 2002
På min kusins kille drog de ut fel tand, det fick han betala och gå hem för o vänta flera veckor o dra ut den riktiga tanden....
Undrade varför de inte ersatte han på nåt vis men de hade inte skyldighet till det tydligen, men han fick ut ersättning ändå senare...
Jävla klantigt iaf... 🙂
3 Guest(s)