May 23, 2001
Fyfan, ska dit imorgon. Håller på att få en visdomstand den lär de väl rycka ur, det lär väl göra ont somfan. Har sån jävla tandläkarskräck är verkligen det värsta jag vet. PLanerar att vara uppe väldigt, väldigt länge för att sen komma dit kl 8 imorgon väldigt trött så man inte känner så mycket.
Iofs är det väl bara koll sen så lagar de hål och grejjar senare, man får en ny tid... Men ändå.... :cy: 🙁
October 18, 2002
Inte ska du va rädd inte...han är ju människa som du och jag och gör bara sitt arbete. Han är INTE sadist som njuter av att borra och dra i folks munnar utan vill bara tjäna pengar och göra nåt för Sveriges munhygien.
Annars får du väl göra som förr...ta en sup och håll käften 😀
July 5, 2002
June 30, 2001
Jag har tandläkarskräck och det var skönt när jag kom dir för en månad sen och fick veta att allt var perfekt. Bara att vänta två år nu.
Just det, jag opererade mig för två år sen pga att en tand inte kom fram. Tre och en halv timmas operation i vaket tillständ är inte kul. Även fast man är så bedövad att man inte känner ansiktet. Rätt kul när man fick gå med ett "plåster" i en månad efter.
July 5, 2002
June 28, 2001
vissa bra tandläkare kan göra så det knappt känns, men vissa skiter fullständigt i det,
hadde ett hål mellan Framtänderna 😮 det gorde nått så inihelvete ont och dom hadde dubbel bedövning och hela nyllet var borta. men den jävla mäniskan fatta inte att hon måste ha missat med sprutan lr nått för jag har aldrig varit med om värre smärta.
sen kan du ju se The Dentist, den är lite sölig, en tandläkare som får flipp och rycker ur alla tänder i sin frus tjäft och sätter dit nålar av metall.
ser jätte härligt ut.
[Image Can Not Be Found]
May 23, 2001
Jodå, jag överlevde... Man ska tydligen börja använda tandtråd och grejjer. Hade ett jävla hål, har aldrig lagat förrut men det lär väl gå bra, tandläkaren var skitschyst. Hoppas hon är lika schyst när jag ska laga hål... blääää ska ta massa bedövning. dock har jag hört att man kan borsta SOMFAN så lagar sig hålen av sig självt.... /me springer och borstar tänderna
Min plan gick ganska bra, var astrött så jag kände knappt nått 🙂 15 April kl 14:45 smäller det igen.... hehe....
August 15, 2002
NrgiZerMike wrote: Inte ska du va rädd inte...han är ju människa som du och jag och gör bara sitt arbete. Han är INTE sadist som njuter av att borra och dra i folks munnar utan vill bara tjäna pengar och göra nåt för Sveriges munhygien.
Annars får du väl göra som förr...ta en sup och håll käften 😀
Tur för dig då. Min tandläkare njuter varje gång hon får tortera en oskyldig människa. Och jag kan inte ta bedövning, för då har jag migrän i en vecka efteråt! 🙁
2 Guest(s)