November 27, 2003
Deuterium wrote: [quote=Delph1]Betalar väldigt sällan med kort. Har inte ens VISA faktiskt. Tycker om det då man lätt tappar bort kontrollen på hur myckt man spenderar. På krogen tar jag med mig så lite som möjligt. Typ bara ett par hundringar. Telefon, plånbok, klocka m.m. får vara hemma just för att jag inte vill bli av med om. Har varit med för mycket bakom kulisserna för att vara så dum att jag tar med mig dom.
//Andreas
Par hundringar och korgen passar inte i samma mening...
Utveckla, för jag förstod inte.
//Andreas
April 14, 2002
Delph1 wrote: [quote=Deuterium][quote=Delph1]Betalar väldigt sällan med kort. Har inte ens VISA faktiskt. Tycker om det då man lätt tappar bort kontrollen på hur myckt man spenderar. På krogen tar jag med mig så lite som möjligt. Typ bara ett par hundringar. Telefon, plånbok, klocka m.m. får vara hemma just för att jag inte vill bli av med om. Har varit med för mycket bakom kulisserna för att vara så dum att jag tar med mig dom.
//Andreas
Par hundringar och korgen passar inte i samma mening...
//Andreas
Han tycker att "ett par hundringar" låter lite lite att gå ut med.
November 27, 2003
Jekyll 3000 wrote: [quote=Delph1][quote=Deuterium]Par hundringar och korgen passar inte i samma mening...
//Andreas
En 4 ickeblaskig whisky springer ju iväg på långt över 100 spänn, och man vill ju testa många olika sorter. Då blir det ju dyrt =)
Sant, men det är inte en vanlig krogkväll för mig. En vanlig krogkväll räcker gott ett par hundringar för att svepa ett par öl och ha lite kul. Supa för att bli full slutade jag med för många år sedan. 😉
Ang. whiskey så har du givetvis rätt och för sådana kvällar gör jag gärna undantag 🙂
//Andreas
April 18, 2003
Delph1 wrote:
Sant, men det är inte en vanlig krogkväll för mig. En vanlig krogkväll räcker gott ett par hundringar för att svepa ett par öl och ha lite kul. Supa för att bli full slutade jag med för många år sedan. 😉
Ang. whiskey så har du givetvis rätt och för sådana kvällar gör jag gärna undantag 🙂
//Andreas
Jo det är länge sen det var yrsla man ville åt, numer är det så gott som slut på öl med, kan bli en eller två till maten en festkväll, sen blir det whisky för resten av slanten.
Ja just det ja, det är ju whisky som är gott, inte whiskey 😉
Slainte! :pidu:
November 27, 2003
Jekyll 3000 wrote: Jo det är länge sen det var yrsla man ville åt, numer är det så gott som slut på öl med, kan bli en eller två till maten en festkväll, sen blir det whisky för resten av slanten.
Ja just det ja, det är ju whisky som är gott, inte whiskey 😉
Slainte! :pidu:
Så länge man undviker USA och håller sig till Irland är whiskey riktigt gott det med 😉
Brukar föredra det faktiskt även om jag också gillar Whisky 🙂
//Andreas
EDIT: missade Irland
1 Guest(s)