June 3, 2001
Jag har på senaste tiden tappat mer och mer intresse för datorer..
Varför vet jag inte..
Kanske har det med att jag har gjort några äckligt dåliga köp till min dator, eller kanske inte..
Jag har istället börjat intresserat mig för spelkonsoller som jag höll på med förr och lite andra saker som jag oxå höll på med.
August 23, 2001
Förr så lirade jag typ alla spel som fanns ute på marknaden.
Men nu sitter jag o lirar ett textbaserat strategispel http://www.nukezone.nu .
Brukar åka på lan ibland (nästan den enda gången jag spelar riktiga spel).
Köpte en xbox förra veckan o fick en ny syn på spel.
Det e ju asskul med konsolspel.
Datorer e ju fortfarande kul (cs,q3 & självklart wc3).
November 26, 2002
Jag brukade spela nukezone ganska seriöst (även om det inte gick så bra alltid:))
Nu har jag tröttnat och bara fånar mig. jag har 4500 power plants 🙂 (för er som inte spelar: det är skitmycket, och skitonödigt)
ett annat liknande spel är ultracorps, http://ultracorps.vr1.com
det är turn-baserat, ett drag om dagen. dock är inget spel igång nu, jag kan återomma när jag får nys på att ett nytt är igång. ganska intressant faktiskt.
September 3, 2001
Jag har oxå börjat tappa intresse 🙁
Mest av allt för att det känns som att jag slösar på värdefull tid så fort jag sätter mig ner o spelar. Känner hela tiden att jag måste plugga 🙁 ... inte kul att spela med dåligt samvete.
Däremot har min passion för filmer börjat gro mer och mer 🙂 ... samt anime.. mkt bra underhållning 😉
November 6, 2001
Har också börjat tröttna lite grann. Mest för att jag sitter med den här satans jävla skitburken. Dock blir det ändring efter jul... Då jävlar!
Har faktiskt börjat köra THPS till PSX igen. Kul att se hur dåligt det är så man uppskattar tvåan ännu mer. Måste skaffa trean och fyran.
July 11, 2002
jofan har tappat också intresse för datorer lite, blir mer att jag bara degar framför skitburken, känns som att man kan göra något nyttigare istället för att sitta framför datorn t.ex plugga eller nått.
Men mina spelkonsoler har väckts till liv igen, lirar nu Dreamcast som fan! speciellt Virtua tennis 2
December 26, 2001
Smirnoff wrote: jofan har tappat också intresse för datorer lite, blir mer att jag bara degar framför skitburken, känns som att man kan göra något nyttigare istället för att sitta framför datorn t.ex plugga eller nått.
Kunde inte ha sagt det bättre ..samma här 🙁 . Har blivit mer plugg och läsning o mindre dator, känns bara som man slösar bort tid.
1 Guest(s)