June 3, 2001
Hehe ska bara informera om att jag drar på en 24 timmars till finland i morrn.
Gratis taxi till och från Stockholm, A-hytt, gratis mat och gratis sprit. :bgrin: 8)
Fa-an va jag ska lassa in käk, dricka, spela på automater, dricka och ännu mer dricka.
Bastu och pool är inräknat me. 🙂
October 27, 2001
x-per wrote: [quote=rippz]Han har vunnit på hästar
Jaha? Och varför skulle det bli gratis pga det?
Svenskaspel annordnar resor där de skickar ut de bästa spelarna på en båt. När den nått mitten af hafvet sjunker skeppet och de slipper betal ut miljonvinster de närmsta åren.
EDIT: På tal om resor; imorrn bär det av till Kos för min del!
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Gueno]Konferens.
Ska sitta och tala om då, nu och framtid.
Har aldrig riktigt förstått det där med konferensresor. Är det inte bara ett sätt för företag att skicka sina anställda på resor som är avdragsgilla för det blir väl knappast mer gjort på en finlandsbåt?
tror det mest är ett försök att få bukt med inaveln i Sverige, iaf ett försök att få lite mer blandning av DNA...
August 27, 2003
Gueno wrote: Hehe ska bara informera om att jag drar på en 24 timmars till finland i morrn.
Gratis taxi till och från Stockholm, A-hytt, gratis mat och gratis sprit. :bgrin: 8)
Fa-an va jag ska lassa in käk, dricka, spela på automater, dricka och ännu mer dricka.
Är inte fysiskt umgänge med det andra könet också inräknat på en såndär "torsk på tallin" resa :bgrin:
Nämen ha så kul och gör inte misstaget att köpa en ölplattskärra, det går sönder med bara två plattor pålastade 🙁
Köp med en 10Kg kartong med sura vingummin är du söt.
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Gueno]Konferens.
Ska sitta och tala om då, nu och framtid.
Har aldrig riktigt förstått det där med konferensresor. Är det inte bara ett sätt för företag att skicka sina anställda på resor som är avdragsgilla för det blir väl knappast mer gjort på en finlandsbåt?
tror det mest är ett försök att få bukt med inaveln i Sverige, iaf ett försök att få lite mer blandning av DNA...
Så man kan säga att storföretagen gör den kommande svenska befolkningen en tjänst då man skickar ut sina anställda på konferens?
En eventuell inavel råder ju alla invandrare som flyr in över Sveriges gränser likt flyende råttor bot på annars.
November 22, 2001
HuGGe wrote: [quote=Gueno]Hehe ska bara informera om att jag drar på en 24 timmars till finland i morrn.
Är inte fysiskt umgänge med det andra könet också inräknat på en såndär "torsk på tallin" resa :bgrin:
Nämen ha så kul och gör inte misstaget att köpa en ölplattskärra, det går sönder med bara två plattor pålastade 🙁
Köp med en 10Kg kartong med sura vingummin är du söt.
Nu vet jag inte hur de är på finlandsbåtarna, men när jag åkte till danmark för någon vecka sedan hade vi 10 lock på en sådan utan problem.
2 Guest(s)