March 14, 2004
Jo det var först så att jag försov mig och konstaterade att jag hade halsont, gick till skolan ändå vid andra lektionen, sedan var det rast typ... Då gick jag igenom uppehållsrummet helt vanligt med en kompis efter mig.
Helt plötsligt när jag kollar bakåt så får jag hans skalle i min skalle. Det var en rejäl smäll 🙁 Fyfan vad ont jag har, mitt högra ögonbryn har blivit dubbelt så stort, är helt jävla yr... Gör så jävla ont! Vad ska jag göra? :spy: faan
edit: Är hemma hemma nu...
March 14, 2004
Farbror wrote: [quote=adamnassjo]Trösta dig med att det är helg.
Lägg en påse is på ögonbrynet.
Ja tänk på oss som har jobb/skola i flera timmar till 8)
Så kan du nog klämma ut lite skade glädje som ofta hjälper. 😛
Hade hellre gått 5 timmar till i skolan än att se ut som ett fuckat mongo uppriktigt sagt! 👿 😡 Fan va sur jag blir!!!
February 17, 2004
haha, inte din dag idag heller eller? 😛
Jag fick åka till jobbet en helt annan väg än vad jag brukar åka...slagga nämligen hos en polare som bor i Gröndal
1. Fick skit dålig sömn
2. Jag åkte för långt med tunelbanan
3. Nu har jag ont i magen 😛
EDIT: Och så fick jag ingen frulle heller! så jag är svin hungrig
July 27, 2002
ocz wrote: [quote=Callister]Jag har det värre än dig..
Men ditt problem ser man...bara i duschen... Jag ser ju ut som ett grottmongo!! :arg:
Skojjar du eller, jag kan inte gå utan bandage, jag vaknar 6ggr per natt för utrustningen går i givakt när man drömmer och då vaknar jag av smärtan. :cy:
March 14, 2004
Callister wrote: [quote=ocz][quote=Callister]Jag har det värre än dig..
Men ditt problem ser man...bara i duschen... Jag ser ju ut som ett grottmongo!! :arg:
Skojjar du eller, jag kan inte gå utan bandage, jag vaknar 6ggr per natt för utrustningen går i givakt när man drömmer och då vaknar jag av smärtan. :cy:
Aj fyfan. Nu kan du iaf anteckna genomsnittliga stånd per natt
July 27, 2002
ocz wrote: [quote=Callister][quote=ocz][quote=Callister]Jag har det värre än dig..
Aj fyfan. Nu kan du iaf anteckna genomsnittliga stånd per natt
Som tur är drömmer man bara på sen natt så jag hinner sova 5-6 timmar innan det börjar jävlas, men jag måste sova totalt 12 timmar bara för det blir så mkt utebliven sömn. :bgrin:
Btw, ska du inte svara i andra tråden? :bgrin:
1 Guest(s)