January 28, 2003
jag är mästare på att ge taskiga kommentarer... kommer liksom bara helt spontant när någon ger läge... men fan va kul det är 😀
som min lärare i 9an sa om det.. "brukar ge väldigt taskiga kommentarer, men alltid ack så träffande"
svårt att ge något exempel utan att dra en jättehistoria om allt som sades innan 🙂
July 13, 2002
Finns nån bok som heter "Världens Elakaske Citat" ska nog köpa den snart 😀
hittade vart den kan finnas http://www.akademibokhandeln.s.....9189538331 finns dummaste och fräckaste ovs. böcker också 8)
January 28, 2003
Elias667 wrote: Finns nån bok som heter "Världens Elakaske Citat" ska nog köpa den snart 😀
hittade vart den kan finnas http://www.akademibokhandeln.s.....9189538331 finns dummaste och fräckaste ovs. böcker också 8)
*beställd*
December 15, 2002
Gueno wrote: [quote=EvilMadness]Min tjej sa: Fy fan vad det luktar!
Jag sa: Stäng munnen då!
Den kommentaren är rätt vanlig här hemma. 😀
"Öh.. snygga tuttar har du hitta dom på soptippen?"
"Tjena fettis har ru käka fett?"
öhhm även om båda kommer från en låttext.
Doktor Kosmos - Högstadiepersonerna
July 8, 2003
En tjej i korridoren sa igår att hon var trettio. Jag svarade bestämt:
"Oj, så gammal!!!!!!"
"Tack", sa hon tyst och tittade ont på mig. =)
Dåligt exempel... Sorry..
Kom på en bättre!!!
Morsan och farsan var och hälsade på för en vecka sen och morsan blev kaffesugen. Felet var att de skulle skjutsa mig till en tjej jag skulle "sova" hos, morsan sa lite skämtsamt att tjejen kunde väl bjuda på lite kaffe när vi kom.
Pappa: "Ja, lite ska vi väl få för att du åker dit och sätter på henne!"
Sa det till tjejen, hon blev inte så glad. =)
November 26, 2002
caged wrote:
Kom på en bättre!!!
Morsan och farsan var och hälsade på för en vecka sen och morsan blev kaffesugen. Felet var att de skulle skjutsa mig till en tjej jag skulle "sova" hos, morsan sa lite skämtsamt att tjejen kunde väl bjuda på lite kaffe när vi kom.
Pappa: "Ja, lite ska vi väl få för att du åker dit och sätter på henne!"Sa det till tjejen, hon blev inte så glad. =)
om min pappa hade sagt så hade min mamma dödat honom =)
June 3, 2001
GoggeL wrote: öhhm även om båda kommer från en låttext.
FEL! 😛
Doktor Kosmos - Mobbaren är dom ifrån.
caged wrote: Pappa: "Ja, lite ska vi väl få för att du åker dit och sätter på henne!"
HAHAHA!!!
Det där skulle min farsa aldrig säga. 😕
Ibland är han rolig, ibland är han tråkig.
December 15, 2002
Gueno wrote: [quote=GoggeL]öhhm även om båda kommer från en låttext.
FEL! 😛
Doktor Kosmos - Mobbaren är dom ifrån.
caged wrote: Pappa: "Ja, lite ska vi väl få för att du åker dit och sätter på henne!"
HAHAHA!!!
Det där skulle min farsa aldrig säga. 😕
Ibland är han rolig, ibland är han tråkig.
garrrhhhggg hur kunde jag ta fel på Mobbaren och Högstadiepersonerna? fy fy 🙂 Men erkänn, låten är bra
1 Guest(s)