September 3, 2001
när min tjej helt plötsligt blir seriös angående kärlek brukar jag jämt skämta bort det, ett exempel:
-(hon)jag älskar dig
-jag älskar mig också 🙂
eller
-jag älskar dig....
-jag skulle oxå älska mig själv om jag var du, så bra som jag är i sängen.
eller
-du är viktig för mig, jag skulle aldrig kunna leva utan dig.
-Datorn är viktig för mig... skulle inte kunna leva utan den.
August 16, 2002
Kame_boy wrote: när min tjej helt plötsligt blir seriös angående kärlek brukar jag jämt skämta bort det, ett exempel:
-(hon)jag älskar dig
-jag älskar mig också 🙂eller
-jag älskar dig....
-jag skulle oxå älska mig själv om jag var du, så bra som jag är i sängen.eller
-du är viktig för mig, jag skulle aldrig kunna leva utan dig.
-Datorn är viktig för mig... skulle inte kunna leva utan den.
haha... dom här va ju skönast... speciellt den sista!
June 3, 2001
Jag tänker inte efter varje gång jag säger nått...
Min polare sa att hans tjej hade tvättat sig ordentligt runtom och i "apparaten".
Varpå jag säger: "-Jaha, så hon gjorde en fnask tvätt - länsa underredet på flatlöss."
Sen kom jag på vad jag sagt.. dessutom stog det 2 tjejer bakom oss som förmodligen hörde allting.
Det var alltså utomhus mitt i stan.
"Öh.. alltså jag mena inte så.."
Men han fatta att jag inte menade det så jag hade lite tur där.
July 9, 2003
Gueno wrote: Jag tänker inte efter varje gång jag säger nått...
Min polare sa att hans tjej hade tvättat sig ordentligt runtom och i "apparaten".
Varpå jag säger: "-Jaha, så hon gjorde en *prostituerad* tvätt - länsa underredet på flatlöss."
Sen kom jag på vad jag sagt.. dessutom stog det 2 tjejer bakom oss som förmodligen hörde allting.
Det var alltså utomhus mitt i stan.
"Öh.. alltså jag mena inte så.."
Men han fatta att jag inte menade det så jag hade lite tur där.
LOL låter som en lyckad kommentar....
undrar vad polaren hade sagt om han inte var med på noterna... 🙂
September 13, 2002
att kunna kläcka spontana förolämpningar e en konst som jag nästan har svart bälte i..
"e du född sådär korkad eller harru blitt det med åren" ("ful" etc kan också användas)
offer:"det luktar illa"
svar"det e du som har näsan för nära munnen/röven/etc"
"e du ful eller e du bara korkad?"
hmm.. kommer fan inte på några bra, bara gammal skåpmat..
de bästa e de spontana.. fast i vissa lägen har jag lärt mig att hålla tyst..
"det e inte lätt å va liten å korkad"
January 28, 2003
heimdal wrote: att kunna kläcka spontana förolämpningar e en konst som jag nästan har svart bälte i..
"e du född sådär korkad eller harru blitt det med åren" ("ful" etc kan också användas)
offer:"det luktar illa"
svar"det e du som har näsan för nära munnen/röven/etc""e du ful eller e du bara korkad?"
hmm.. kommer fan inte på några bra, bara gammal skåpmat..
de bästa e de spontana.. fast i vissa lägen har jag lärt mig att hålla tyst..
"det e inte lätt å va liten å korkad"
taskiga kommentarer lyckas jag alltid kläcka, och det värsta är att dom är alltid så träffande att vissa personer nästan börjar lipa... är antagligen mest snabbtäbnk när det gäller att trycka ner folk verbalt
har alltid fått höra det på utvecklingssamtalen i skolan... det jävliga är att vissa kan verkligen itne ta det utan blir skitsura, men mina kompisar klarar det, avtrubbade eller vad man ska säga 😀
bra att va snabbtänkt ibland :bgrin:
en gång i skolan så var där en tjej i min klass vars mamma kom från Polen så diskutera vi något i klassen, tror det var en klassresa och hon avbröt mig å då sa jag
"håll tyst din lilla polack"
gissa om läraren blev glad 🙄
September 19, 2002
Min taskiga kommentar är egentligen inte så bra, men here it goes... Sa detta till min tjej innan vi blev ihop, hennes fråga var då om jag hade känslor för henne. I ren panik slängde jag fram: "Det kan du hoppa upp och klappa dina piffiga små skinkhalvor på att det har jag!"...
Lyckligtvis är hon en sådan som ser det roliga i såna här uttalanden & förstod min nervositet, så vi blev tillsammans ändå till slut. 😀 Men inte förrän hon(och jag) nästan garvat ihjäl oss åt mitt minst sagt opassande uttalande...
April 10, 2003
Kommer inte ihåg hur debaten i skolan hadde startat men det övergick till förolämpningar och personangrepp. Hur som hälst så lackade jag ur totalt på en tjej som hadde en tendens och vara överviktig, så jag slängde ur mig:" Hörru stäng käften för i helvete innan du sväljer nåt mer och får jorden att kretsa runt dig istället!"
Hur som hälst bröt hon ihop totalt och börja stor böla (och som ett mirakel enades alla tjejer mot mig :D) fick ett par samtal med rektorn och läraren om mobbing ect. ect.
February 12, 2002
Tyrfing wrote: Kommer inte ihåg hur debaten i skolan hadde startat men det övergick till förolämpningar och personangrepp. Hur som hälst så lackade jag ur totalt på en tjej som hadde en tendens och vara överviktig, så jag slängde ur mig:" Hörru stäng käften för i h*****e innan du sväljer nåt mer och får jorden att kretsa runt dig istället!"
Hur som hälst bröt hon ihop totalt och börja stor böla (och som ett mirakel enades alla tjejer mot mig :D) fick ett par samtal med rektorn och läraren om mobbing ect. ect.
Jag är också expert på att få alla tjerna emot mig. Kanske för att tjerna alltid tror de är så mycket "vuxnare" än vi killar och jag tål inte alltid detta. Eller så är det för att jag är lite extremist i mina åsikter... 🙄
July 8, 2003
Millhouse wrote: Denna brukar jag säga till människor som är mindre än mig när de inte förstår eller ser något eller liknande situation: "Det är inte lätt att vara en tvärhand hög" Då kan de bli lite mindre glada 🙂
Hmm, iofs är folket i min korridor vana när det gäller mina sexistiska uttalanden men jag sa ett som de verkligen inte gillade under en förfest:
Jag är person A. =)
A: Åhh vi har en sån snygg person i klassen!
B: Jasså, hur ser hon ut då?
A: Hon är jättesöt, och jättesmal. Nästan så man kan se k*kavtryck på magen när man stoppar in den! =)
Med tanke på att jag var enda killen så fick jag alla andra emot mig. De tyckte jag var lite äcklig. =)
September 13, 2002
Millhouse wrote: Denna brukar jag säga till människor som är mindre än mig när de inte förstår eller ser något eller liknande situation: "Det är inte lätt att vara en tvärhand hög" Då kan de bli lite mindre glada 🙂
"två skitar hög å 3 äpplen bred"
"kroppshydda osm en hockeypuck"
"bredare än va du e lång"
F:hur lång e du?
S:175½
F: visste inte att de gjorde stapla skit så högt
2 Guest(s)