July 14, 2003
Om man vill göra en tatuering kanske man inte vill göra det för att det är mode utan för att man själv gillar det haha 🙂
För att svara på din fråga FonzzziE så...besök den här sidan!
March 11, 2003
optimuz wrote: Om man vill göra en tatuering kanske man inte vill göra det för att det är mode utan för att man själv gillar det haha 🙂
Jo, fast om 5-10 år så kommer nog ganska många fråga sig själv om de verkligen gillade det så mycket, eller om de trodde det var inne och fräckt.
Min personliga åsikt är att tribals kommer att vara 2010 års midjekorta kavaj. Skillnaden är att man inte kan lämna tribalen kvar hemma i garderoben.....;)
October 31, 2003
denstore wrote: [quote=optimuz]Om man vill göra en tatuering kanske man inte vill göra det för att det är mode utan för att man själv gillar det haha 🙂
Jo, fast om 5-10 år så kommer nog ganska många fråga sig själv om de verkligen gillade det så mycket, eller om de trodde det var inne och fräckt.
Min personliga åsikt är att tribals kommer att vara 2010 års midjekorta kavaj. Skillnaden är att man inte kan lämna tribalen kvar hemma i garderoben.....;)
Nja, inte om man är med i en stam, det är ju lite coolare då
March 11, 2003
MoparPower wrote: [quote=denstore] Jo, fast om 5-10 år så kommer nog ganska många fråga sig själv om de verkligen gillade det så mycket, eller om de trodde det var inne och fräckt.
Nja, inte om man är med i en stam, det är ju lite coolare då
Jo, fast vi har ju fantastiskt mycket Maori och Polyneser här på forumet.....;)
Eller du kanske pratar om glesortskavajer? Då blir väl stammen i fråga Hörby Hickers eller något sånt.....:D
July 29, 2003
Cezar wrote: En fet jäkla cobra eller tribal som börjar uppe på halsen och går ner längs hela armen.
Det är NICE :).
¨
hade tänkt typ en som börjar strax över var tshirten slutar vid halsen och sen längst axeln lite ner på skulderbladet o bröstet sen ner till överarmen
October 14, 2002
http://www.stanleytattoo.se/ andras galleri titta lite där
October 14, 2002
jag ska ha en viking på armen bara för att jag tycker de e fint 🙂
June 17, 2004
Kolla på denna, 🙂
då har du inget ångra i framtiden.
February 10, 2004
Tatueringar är nice, PÅ RÄTT PERSON!!
Satt å diskuterade om ämnet med ett par polare för ett tag sedan, om man verkligen är smal, å då men jag VERKLIGEN SMAL!! så ser det fan inte bra ut med en blaffa på armen etc.
har dokc själv haft tankarna på en tatuering.. håller på och får hjärlp med motivet av en poalres farsa (han e konstnär ;)), som ska kludda ner en fotad bild på papper.
Mitt motiv blir iaf en "huldra", är väldigt intreserad av gammal svensk literatur etc. (inte så att jag sitter å läser böcker!), för er som inte vet vad en huldra är så hittar ni det här! 😀
ett tips är ju som sakt att ha ett motiv som man själv gillar å kan tänkas leva med i sitt långa liv (typ 70år elr vare nu blir :P), och inte tänka allt för mkt på vad andra tycker.. men ja, man ska vel tänka på att det är dyrt att ta bort!!
aja tack å hej tatuerings-grejs!
May 20, 2004
http://www.ivarsoy.as/
lite motiv 😉
December 28, 2004
Varför modifiera sin kropp?
Dummaste man kan göra med sin kropp, du är antagligen ung och dum.
Vänta 5-10 år, om du då känner för det så är det den dagens "problem".
Kolla in denna mannen som har modifierat om hela sitt ansikte till en tiger.
Personlig åsikt så har han ju något fel i huvet.
1 Guest(s)