November 16, 2002
Jag skulle bara vilja ha några slumpmässiga kommentarer på ämnet vad tycker ni om detta ??
Är fett sugen på att skaffa flames lr tribals på underarmen men jag är osäker för både mor min o far min tyckte att jag va korkad o sa att jag bara skulle ångra mig men jag e sjukt sugen så....
är sugen på att tagga mig överhuvudtaget jag vet inte vad och var förutom det nämnda ovanför =)
ps släng gärna in lite bilder om det är någon som har en tagg alltid kul med bilder ds 😀
November 16, 2002
Det är typ femte gången jag ritat tatueringar på under armen o form av flames med tusch penna kanske lite geek:igt men i really like it dunno know why
ingen som kan lite sidor oxå med bilder på tattoos
så festisMER din åsikt är att det är helt ok att köra nått på underarmen 😀
March 1, 2004
Metz wrote: Det är typ femte gången jag ritat tatueringar på under armen o form av flames med tusch penna kanske lite geek:igt men i really like it dunno know why
ingen som kan lite sidor oxå med bilder på tattoos
så festisMER din åsikt är att det är helt ok att köra nått på underarmen 😀
Ja verkligen. Fast jag ska nog rita min tatuering själv. Blir lite personligare eller vad man ska säga.
April 10, 2001
Nackdelen med att ha på underarmen är att det är svårare att gömma.
(inte alltid skönt att gå med långärmad skjorta) Och det är inte alltid accepterat med tatueringar i vissa sammanhang (läs arbetsmöten mm. med gamla sur-gubbar)
Personligen tycker jag inte det spelar nån roll, men man bör tänka ett par ggr extra in man sätter en tatuering som är mer synlig än osynlig.
April 16, 2003
Lillbrorsan fick en tatuering i present när han tog studenten. Han valde att göra en kinesisk drake i färg på insidan av underarmen. Den är inte så svår att dölja om det skulle komma till det.
Men tribal? På utsidan? Nej, det går bort. Möjligen om den börjar på överarmen och går ner lite grann på underarmen, så man kan skymta den under en t-shirt. Inte mer.
October 25, 2003
Haha, min morsas killes kompis tattuerade ett spindelnät över halva ansiktet en gång på fyllan. Han som gjorde det ganska påverkad så det blev snett och fult också.
Han har fått betalat för laserborttagning 5gg (10000:- styck) och det syns fortfarande, fast inte så starkt. Kommer att ta 2-3 ggr till innan det är helt borta...
Tänk er för ffs! 😉
February 21, 2003
polare som brännt 100k nu på att ta bort...
så tänk er för...
+ att underarmar är inte sååå smart, tänk jobbintervjuer etc...
måste kunna döljas med skjorta tycker jag
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
4 Guest(s)